וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנה כיוון? הדולר מתחזק ב-0.9% ונסחר ברמה 3.92 שקלים

יעל פולק

2.6.2009 / 10:32

גם בעולם מתחזק הדולר לעומת היורו והליש"ט



הדולר משנה כיוון ומתחזק הבוקר ב-0.9%, לאחר שאיבד כ-6% במהלך החודש האחרון. בשעה זו נסחר הדולר ברמה של 3.92 שקלים. גם בעולם מתחזק הדולר כעת לעומת הליש"ט והיורו.



הוצאות הצרכנים בארה"ב ירדו באפריל זה החודש השני ברציפות, ושיעור החיסכון הגיע ל-5.7% - שיא של 14 שנה, לאחר שהחרפת האבטלה גרמה לצרכנים רבים לצמצם את הוצאותיהם. כך דיווח היום משרד המסחר האמריקאי. הירידה של 0.1% בהוצאות הצרכנים היתה מתונה יותר מהירידה בהוצאותיהם בחודש מארס, אשר היתה בשיעור של 0.3%, מה שמצביע על כך כי ביטחונם של הצרכנים בהתאוששות הכלכלה בכל זאת עלה.



"הדולר צפוי לצלוח את הלחץ הנוכחי ובהמשך השנה נראה התאוששות מרשימה של הדולר לכיוון רמות של 4.40-4.50 שקלים". כך מעריך גדעון בן נון, מנכ"ל שקל אג'יו מקבוצת שקל.



"בנוסף למהלכים של הדולר בעולם, קיים חשש כי בנק ישראל ישנה את כללי המשחק ויפסיק את התערבותו. כאן חשוב לזכור כי מדובר בנגיד בעל עמדות חזקות וברורות, אשר אינו נוהג להיכנע לכוחות אשר נוגדים את האינטרס של הבנק. אנו מעריכים כי הוא ימשיך להתנהל תוך שמירה על האינטרס הרצוי לשיטתו - קרי, יפעל כדי למנוע התחזקות בלתי רצויה של השקל אל מול הדולר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully