וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהראל מעלים את מחיר היעד לרבוע הכחול, מ-29 שקל ל-33 שקל; ההמלצה לחברה נותרת על "משקל שוק"

TheMarker

2.6.2009 / 13:16

האנליסטים סבורים כי התנאים שהביאו לעלייה ברווח ובמרווחים לא יתקיימו ברבעונים הבאים; "הרבעון השני מסתמן כרבעון הגורלי"



בהראל מעלים את מחיר היעד למניית הרבוע הכחול, מ-29 שקל ל-33 שקל. ההמלצה לחברה נותרת על "משקל שוק". עם זאת, האנליסטים סבורים כי התנאים שהביאו לעלייה ברווח ובמרווחים, בהם הנחות ספקים והשפעת חג הפסח, לא יתקיימו ברבעונים הבאים.



ערן יונגר, אנליסט בהראל, אומר כי "למרות שאנו מתחילים לראות את פירות השקת מגה בול, החברה עדיין ניצבת בפני שנה מאתגרת. זאת, עם החדרת המותג הפרטי, החזרת הקונים לחנויות ועם מהלכים מתוכננים אחרים, כגון השקה מחודשת של מועדון הלקוחות ואיחוד המרכז הלוגיסטי של חברת BEE, ואולי בעתיד גם איחוד מותגי ה-Non-Food".



בהראל אומרים כי יש להמתין לנתוני מאי על מנת לנטרל את חג הפסח מהעלייה בנתח השוק, ולבדוק את הצלחת ההשקה בתקופה נייטרלית. לטענת יונגר, "הרבעון השני מסתמן כרבעון הגורלי".



יונגר גם אומר כי "אין להתעלם מההשוואה לרבעון המקביל, אולם אנו סבורים כי הפעם, בחינה נכונה יותר של התפתחות החברה היא ברבעונים עוקבים. החברה סבלה במהלך 2008 מהחרם החרדי ומיצוב יקר של הפורמטים, שהביאו במהלך השנה לירידה במכירות".



לטענת יונגר, "ברבעון הרביעי החברה ביצעה מהלך רב משמעות של השקת פורמט HD ומותג פרטי. יש לבחון האם מהלך זה עצר את תהליך הדרדרות החברה בשנה האחרונה, ואת השפעתו על מיצוב הרשת ב-2009. על כן, יש לבדוק את החברה בנקודות הזמן עד המהלך ומתחילת המהלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully