וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות של עשירים: מיליונר בריטי חשוד שרצח את חברתו, מיליונרית פולניה

סוכנויות הידיעות

2.6.2009 / 14:23

המיליונר - איאן גריפין - הסתתר מהמשטרה מאז נמצאה גופתה החבולה של חברתו בשבוע שעבר במלון בפאריס



המיליונר הבריטי איאן גריפין נעצר אתמול בחשד שרצח את חברתו, מיליונרית פולנייה בשם קינגה לג. גריפין, אשר התחבא מהמשטרה מאז נתגלתה גופתה של לג בת ה-36 במלון בריסטול בפאריס בשבוע שעבר, הוסגר על ידי עוברי אורח שזיהו אותו.



חבריו של גריפין סיפרו למשטרה כי בשל חוסר אמונה של לג בגריפין, היא הצמידה למכונית הפורשה שלו מתקן מעקב כשנסעה לאחרונה לבקר בפולין. כאשר גריפין גילה את המתקן הוא סרק את ביתם של השניים בלונדון ומצא מתקנים נוספים.



שני בני הזוג נעצרו באוקטובר לאחר שריב שפרץ ביניהם בביתם, השווה 4 מיליון ליש"ט ( 6.5 מיליון דולר), התפתח לקטטה אלימה שבשיאה איימה לג על גריפין בסכין. בשבוע שעבר התקשר גריפין לחברתו לשעבר, טרייסי בייקר, וסיפר לה כי במהלך ריב סוער בינו לבין חברתו הנוכחית היא ירתה בו באקדח הלם, וגרמה לו לפצעים וחבלות בכל גופו. גופתה העירומה של לג נמצאה מאוחר יותר באותו יום על ידי חדרנית המלון, כשעליה סימני אלימות.



גריפין בן ה-39, אשר הפסיד מיליוני ליש"ט בשנה שעברה, הוא בעלים של רשת חנויות טכנולוגיה ורשת מכוני שיזוף גדולה בבריטניה. לג היתה בעלת חברה למכירת מוצרים חקלאיים לרשתות סופרמרקט. בני הזוג, אשר חיו ביחד למעלה משנה, היו ידועים בבריטניה בשל אורח החיים הנהנתני שניהלו - שכלל יאכטות, מסיבות מפוארות ושתייה מופרזת.אה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully