וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וראז תתקין מערכות מיתוג לשירותי קול ונתונים עבור 013 נטוויז'ן

שמואל שוסטר

2.6.2009 / 16:45

המערכות ישרתו את לקוחותיה העסקיים של ספקית האינטרנט והטלפוניה



שיתוף פעולה חדש בין וראז, יצרנית מתגי טלפוניה מבוססי תוכנה ו-013 נטוויז’ן. וראז תתקין מערכות מתגים לניהול קול ופקסים אצל ספקית האינטרנט והשיחות הבינלאומיות לתמיכה בשירותי קול ונתונים מתקדמים עבור לקוחותיה העסקיים. החברה לא מסרה פרטים בנוגע להיקף הכספי של העסקה.



וראז האמריקאית-ישראלית הוקמה ב-2001 באמצעות חיבור חטיבת מוצרי כפל הדיבור עם חברת הסטארט אפ האמריקאית נקסוורס, שפיתחה טכנולוגיות להעברת קול על גבי האינטרנט(VoIP). כיום, מתמחה החברה בפיתוח ושיווק מתגים ושערי מדיה לרשתות טלפוניה באינטרנט, וממשיכה במקביל את מכירת המוצרים הוותיקים.



וראז חתמה את הרבעון הראשון של 2009 עם הכנסות של 21 מיליון דולר, ירידה של 24.9% לעומת הכנסות של 27.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. הערכות החברה בתום הרבעון הקודם היו להכנסות של 23-21 מיליון דולר ואילו ציפיות האנליסטים היו להכנסות של 21.4 מיליון דולר.



בשורה התחתונה, רשמה החברה הפסד נקי של 3 מיליון דולר או 7 סנט למניה לעומת הפסד נקי של 3.1 מיליון דולר או 7 סנט למניה ברבעון המקביל. בניכוי הוצאות על תגמולי אופציות והוצאות חד פעמיות, רשמה החברה הפסד נקי של 1.9 מיליון דולר או 4 סנט למניה לעומת הפסד נקי של 2 מיליון דולר או 5 סנט למניה ברבעון המקביל, טוב מתחזיות החברה, שצפתה בתום הרבעון הקודם הפסד של 3-2 מיליון דולר ו-7-5 סנט למניה, כאשר השוק עצמו ציפה להפסד של 7 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully