וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט עיכב פינוי ראובן גרוס מחניון בית הדר בתל אביב

עמית בן-ארויה

2.6.2009 / 17:14

הסיבה לעיכוב הפינוי היא טענת גרוס כי גילה שהפסיד במשפט דרך פרסום באינטרנט



בית משפט השלום בתל אביב עיכב היום את פינויה של חברת רם חן חניונים שבשליטת ראובן גרוס מחניון בית הדר בתל אביב, עד החלטה אחרת. לפני ימים אחדים הורה השופט משה סובל לגרוס לפנות מיידית את חניון בית הדר בתל אביב ולשלם דמי שימוש בסך 1.3 מיליון שקל לחברת נתיבי איילון.



תחילת הפרשה ב-2004, אז נחתם הסכם הפעלה של החניון בין נתיבי איילון לבין רם חן, לאחר שזו האחרונה זכתה במכרז. ההסכם היה לעשרה חודשים מ-1 באפריל 2004 עד סוף אותה השנה, עם אופציה להארכה. ב-2008, עם פרוץ סכסוך בין הצדדים, דרשה נתיבי איילון לסלק את רם חן חניונים מהמקום ולערוך מכרז חדש.



טענתו המרכזית של גרוס – שנדחתה במשפט - היא שלנתיבי איילון אין כל זכויות בקרקע ולכן אין לה אפשרות להגיש תביעת פינוי. בנוסף טענה רם חן, כי היא וגרוס הוטעו על ידי נתיבי איילון ולפיכך ההסכם ביניהם בטל. השופט סיכם כי במקרה זה הגנתו של גרוס היא "הגנת בדים" וקיבל את התביעה במלואה לטובת נתיבי איילון.



במקביל להליך זה, הגישה רם חן תביעה מצדה נגד נתיבי איילון בגין כל הכספים ששולמו לה בסך של כ-20 מיליון שקל. לצורכי אגרה, התביעה בשלב זה היא בסך 3.3 מיליון שקל בלבד.



בבקשה בהולה שהגיש גרוס לשופט, טען גרוס כי בשל תקלה גילה שהפסיד במשפט דרך פרסום באינטרנט, ולכן הוא מבקש לעכב את פינויו מהחניון עד הכרעה בערעור. השופט נענה כאמור לבקשה וביקש את תגובת נתיבי איילון לכך תוך שבועיים. בכוונת גרוס לערער על ההחלטה. חברת נתיבי איילון יוצגה על ידי עו"ד אילן סופר. רם חן וגרוס יוצגו על ידי עו"ד שאול קוטלר.



גרוס נערך בימים אלה לתחילת משפטו הפלילי בפרשת החניונים.



(א 57690/08, בשא 205835/09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully