וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאביק פלדמן, נציגו של מילצ'ן בערוץ 10: "אין שום החלטה להפסיק את מימון הערוץ"

אופיר בר-זהר

2.6.2009 / 18:38

רון לאודר יגיע מחר לישראל ויקיים פגישה עם בעלי מניות אחרים בנוגע לעזיבתו את הערוץ



נציגו של ארנון מילצ'ן בדירקטוריון ערוץ 10, זאביק פלדמן, אמר היום כי מילצ'ן לא קיבל החלטה לעזוב את הערוץ או להפסיק להזרים אליו כסף. פלדמן אמר ל-TheMarker כי "בשלב זה אנחנו מחכים לראות מה יילד יום, אבל אין שום החלטה להפסיק את מימון הערוץ. אנחנו מקווים שכולם יתעשתו ותימצא דרך להמשיך את קיומו של הערוץ".



בפגישה שהתקיימה מוקדם יותר השבוע עם אנשי הרשות השנייה, אמר בעל השליטה בערוץ, יוסי מימן, כי "לאודר עוזב וגם עם מילצ'ן לא קל". מימן אמר עוד במסגרת הפגישה כי לא יסכים לממן לבדו את ערוץ 10. למרות שהוא מחזיק רק ב-51% מערוץ 10, מימן הזרים לערוץ כ-800 מיליון שקל מתוך סך של 1.3 מיליארד שהערוץ נזקק לו בשנות קיומו.



בתוך כך נודע ל-TheMarker כי בעל המניות העוזב, רון לאודר, יגיע מחר לישראל וכי הוא יקיים פגישה עם בעלי מניות אחרים בנוגע לעזיבתו את הערוץ. מילצ'ן לא נמצא כרגע בישראל, כך שנראה שלאודר צפוי להיפגש רק עם מימן. כזכור, לאודר הודיע לאחרונה לבעלי המניות האחרים כי אין בכוונתו להזרים עוד כסף לערוץ וכי הוא מעוניין לצאת ממנו, זאת לאחר שהפסיק להזרים אליו כסף בחודשים האחרונים.



ביום רביעי תתקיים פגישה בין אנשי ערוץ 10 ובעליו לשר התקשורת. במידה שלא תצא בשורה מפגישה זו, אמורה הרשות השנייה לפתוח בהליכי מכרז, זאת לאור העובדה כי זיכיונו של ערוץ 10 עתיד לפוג בסוף ינואר 2010. בתוך כך נמשכים הלחצים על שר התקשורת שישנה דעתו בעניין שינוי חקיקה לערוץ.



מקבוצת מרחב נמסר בתגובה כי: "את מה שיש לנו להגיד אמרנו לרשות השנייה". מדוברו של לאודר לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully