וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפועלים סהר ממשיכים בהמלצת "קנייה" לקרדן NV, במחיר יעד של 27 ש'; "החברה עדיין נסחרת בדיסקאונט משמעותי"

נועה פרייס

3.6.2009 / 11:28

האנליסטים סבורים כי לחברה יש את היכולות והגישה למקורות מימון שיאפשרו לה לתדלק מחדש את מנועי הצמיחה, כאשר המשבר הכלכלי יבוא לידי סיום



בפועלים סהר ממשיכים בהמלצת "קנייה" לקרדן NV, במחיר יעד של 27 שקל למניה. זאת, בהתבסס על השווי הכלכלי של פעילות חברת GTC פולין, פוטנציאל הצמיחה ב-GTC סין והפעילות היותר דפנסיבית בישראל, בעיקר בתחומי הרכב והנדל"ן.



"החברה עדיין נסחרת בדיסקאונט משמעותי, ביחס לשווי הכלכלי שהוערך על ידינו", אומרת לאה ברמן, אנליסטית בפועלים סהר.



ברמן סבורה כי לקרדן NV יש את הידע, היכולות, הניסיון והגישה למקורות מימון, אשר יאפשרו לה לתדלק מחדש את מנועי הצמיחה (התחום הפיננסי והתשתיות) בשילוב עם המשך הפעילות בתחום הנדל"ן, כאשר המשבר הפיננסי העולמי יבוא לידי סיום.



עד אז, בפועלים סהר ערים למאמצי ההנהלה של קרדן לתמחר את הסיכונים הקיימים, ולבצע מהלכים משמעותיים להקטנת החשיפות בתחום הפיננסי במזרח אירופה. מהלכים אותם החברה מיישמת ברבעונים
האחרונים.



"החלק הארי של ההכנסות של קבוצת קרדן ורווחיותה נובעות מפעילותה של GTC פולין", אומרת ברמן. לטענתה, צמיחת הפעילות בתחום הפיננסי והתשתיות שצברה תאוצה טרום המשבר הפיננסי העולמי, נבלמה כמעט לחלוטין לאור המשבר העמוק והעדר מקורות מימון להמשך צמיחת הפעילות.

עוד אומרת ברמן, "את אופי ההתמודדות עם המשבר אנו רואים בדו"חות הכספיים של GTC פולין, שפורסמו מאז פרוץ המשבר. להערכתנו, יחסית למצב השוק ובעיקר מחנק האשראי וירידה חדה בביקושים ובמחירי הנכסים והקרקעות, הפגיעה בפעילות הקיימת ובשווי נכסיה של GTC הינה נמוכה".



לטענת ברמן, סך המחיקות שהחברה ביצעה לירידת שווי הוגן של נכסים הינו שולי, ביחס לסך שווי הנכסים במאזן החברה. "מנגד, החברה הצליחה לשמור על הכנסות יציבות מנכסים מניבים קיימים, ואף המשיכה להציג רווחים משמעותיים משערוך לשווי הוגן, של נכסים שבנייתם הסתיימה ופרוייקטים בהקמה שנמצאים לקראת סיום", מסכמת ברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully