וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר שוקי הון על וריפון: כדאי למכור היום ולחזור בעוד כמה ימים, במידה ותהיה חולשה מוגזמת במניה

נועה פרייס

3.6.2009 / 15:22

בלידר שוקי הון משאירים את ההמלצה לחברה על "תשואת שוק", עם מחיר יעד של 7.5 דולר; "בחודשים הקרובים האפסייד מאד מוגבל"



חברת וריפון פרסמה אתמול בלילה, לאחר המסחר בארה"ב, את דו"חותיה לרבעון הפיסקלי השני של 2009. "דו"חות הרבעון מעורבים, אם כי קיים חשש לאור ההיסטוריה של החברה מול המשקיעים, שהמניה תגיב היום די בחדות לכיוון השלילי", אומר ערן יעקובי, אנליסט בלידר שוקי הון.



בלידר שוקי הון משאירים את ההמלצה לוריפון על "תשואת שוק", עם מחיר יעד של 7.5 דולר למניה. "וריפון היא עדיין החברה מספר אחת בתחום, ולמרות חולשת הענף היא מצליחה לקחת נתחי שוק מהמתחרות בגיאוגרפיות השונות", אומר יעקובי. עם זאת, בהתאם לתזרים המזומנים שהחברה אמורה לייצר השנה ובהתייחס לסיכונים הגלומים בענף, האנליסטים מעריכים כי בחודשים הקרובים האפסייד מאד מוגבל.



"לאור הריצה של המניה בשבוע האחרון, להערכתנו התגובה של המשקיעים האמריקאיים תהיה קשה כלפי הנייר בימים הקרובים. לכן, כנראה שכדאי למכור עוד היום ולחזור בעוד מספר ימים, במידה ותהיה חולשה מוגזמת במניה (אזור ה-6 דולר)", אומר יעקובי.



הכנסות וריפון ברבעון הסתכמו בכ-202 מיליון דולר לעומת כ-233 ברבעון המקביל אשתקד, שהיה רבעון לא קל לחברה עקב שערוריות המלאי. יעקובי מציין כי בזכות שליטה מצויינת בהוצאות, החברה הציגה רווח תפעולי של כ-23.4 מיליון דולר.



התזרים מפעילות שוטפת שמציגה החברה לחצי שנה עומד על כ-69.6 מיליון דולר, כ-60 מיליון ברבעון, ובניכוי השקעות כ-61 מיליון דולר. יעקובי אומר כי התזרים החזק שמכסה את רובה המכריע של התחזית השנתית הושג באמצעות ההתייעלות, ובזכות ניהול מצויין של ההון החוזר. לטענתו, קשה לראות תזרים כזה חוזר על עצמו גם במחצית השנייה.



הנחיות החברה לרבעון השלישי הן להכנסות של כ-202 מיליון דולר. זאת, לעומת קונצנזוס האנליסטים שציפה להכנסות של כ-210 מיליון דולר, ורווח למניה של 18-15 סנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully