וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Netex חושפת פיתוח חדש המיועד לשוק האינטרנט והסלולר בארה"ב

TheMarker

3.6.2009 / 17:00

החברה השיקה היום את שירות Springo.com



חברת Netex השיקה שירות חדש בתחום החיפוש המיועד לשוק האינטרנט והסלולר בארה"ב, העונה לשם Springo. Springo הינו שירות הנועד לקצר את דרכם של הגולשים ברשת ולהובילם ישירות לאתרים המובילים והנצפים ביותר בכל תחום.



הוא מאפשר לגולשים לצפות באמצעות ממשק ויזואלי באתרים המובילים בכל תחום ברשת האינטרנט, המדורגים על פי פופולאריות בקרב קהל הגולשים ברשת.



כמו כן, Springo מותאם לניווט חכם ברשת האינטרנט באמצעות מכשירים סלולאריים. ממשק המשתמש של Springo כמו גם לוגיקת החיפוש ומאגר האתרים הייחודיים לו, הותאמו לגלישה באינטרנט ממכשירים סלולאריים כגון iPhone, Google Android ,BlackBerry וכדומה. אביב רפואה, מנכ"ל החברה, אומר כי השירות הושק לאחר שנתיים של פיתוח.



"יש כיום צורך גדול בכלים אשר יפשטו את תהליך הניווט ברשת האינטרנט במחשב האישי, בסלולר ובקרוב גם על מסך הטלוויזיה בסלון. Springo מאפשר לגולשים לקצר את דרכם ברשת בכל אחד מהאמצעים, באמצעות הגעה ישירה לאתרים המתמחים והמובילים ברשת בכל תחום, תוך הקלקה אחת או שתיים לכל היותר", אמר אביב רפואה. גירסה ראשונה של שירות Springo הושקה היום והיא זמינה לקהל הגולשים בכתובת: www.springo.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully