וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוריאל ישראל: סיימנו את 2008 עם מכירות בהיקף 385 מיליון שקל - גידול של 9% בתוך 3 שנים

איילה צורף

3.6.2009 / 17:07

בלוריאל מדווחים על זינוק של 33% במכירות בישראל, אך על ירידה חדה בפעילות המפעל



לוריאל ישראל סיימה את 2008 עם מחזור של 385 מיליון שקל. החברה מדווחת על "זינוק של 33% במכירות החטיבות העסקיות" בתוך שלוש שנים. לפני שלוש שנים דיווחה החברה על מחזור מכירות של 354 מיליון שקל, כך שמדובר בגידול של 9% על פני שלוש שנים.



לדברי נאווה רביד, מנכ"לית לוריאל ישראל: "מחזור הפעילות של המפעל ירד משמעותית בשל החלטה של לוריאל העולמית לשנות את תמהיל המוצרים המיוצר במפעל בישראל: להקטין את כמות המוצרים היקרים יותר, ולייצר מוצרים זולים יותר". בין היתר מיוצרים בישראל המותגים לוריאל-פריז וגרנייר (GARNIER).

לדברי יו"ר לוריאל ישראל, גד פרופר: "המפעל במגדל העמק מייצא כיום כ-17 מיליון יחידות מוצרי קוסמטיקה לשווקי העולם". מנכ"ל לוריאל ישראל, נאוה רביד: "לוריאל ישראל רושמת בשנים האחרונות גידול עקבי בהיקפי המכירות בכל החטיבות העסקיות: ביוקרה, במוצרי הצריכה, בתחום המספרות ובבתי המרקחת הפרטיים".



לוריאל העולמית רכשה את סוכנות לוריאל בישראל בשנת 1996 והקימה את החברה-הבת, שהבעלות עליה מתחלקת בין החברה האם - 93% לבין בעלי מניות פרטיים - 7%, בהם גד פרופר.



לוריאל ישראל משווקת את המותגים לנקום, הלנה רובינשטיין, ביותרם, ג'ורג'יו ארמני, קשארל, ראלף לורן, פלומה פיקסו, לוריאל פריז, מייבלין ניו-יורק, גרנייה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully