וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל פיננסים: לאחר רבעון מוצלח אנו נשארים בהמלצת "קנייה" לשיכון ובינוי; מחיר היעד עומד על 6.1 ש'

נועה פרייס

3.6.2009 / 17:18

לפי האנליסטים, המבט קדימה ימשיך להתמקד בתוצאות מכרזי פרויקטי התשתית עליהם החברה מתמודדת בישראל, ובהתפתחות הצבר בחו"ל



"שיכון בינוי פותחת את 2009 עם תוצאות חזקות לרבעון הראשון", כך אומרים היום בכלל פיננסים. ההמלצה לחברה נותרת על "קנייה", עם מחיר יעד של 6.1 שקל.



"פעילות התשתיות שומרת על יציבות ורווחיות נאה, הן בישראל והן בחו"ל. פעילות הנדל"ן בישראל רשמה זינוק מרשים ברבעון, שתורגם לעלייה כוללת של 20% בהכנסות החברה", אומר אבירן רביבו, אנליסט בכלל פיננסים.



לטענת רביבו, המבט קדימה ימשיך להתמקד בתוצאות מכרזי פרויקטי התשתית עליהם החברה מתמודדת בישראל, ובהתפתחות הצבר בחו"ל. "פעילות הנדל"ן בחו"ל ממשיכה לדמם. פעילות הנדל"ן במזרח אירופה ניצבת בפני שוקת שבורה, עם בלימה חדה במכירות וברווחיות. אי הבהירות סביב תיק הנכסים בגרמניה - בעייתית אף היא", אומר רביבו.



בכלל פיננסים מזכירים כי במודל שלהם האנליסטים העניקו שווי 0 לפעילות הנדל"ן בחו"ל, ושווי נמוך מהשווי בספרים לנכסים בגרמניה.



רביבו מציין כי שיכון ובינוי דיווחה על פתיחה מצוינת של הרבעון השני בתחום. "החברה דיווחה כי מכרה 90 דירות בישראל בחודש אפריל, קצב מרשים ביותר. להערכתנו, לא נרשמה ירידת מחירים משמעותית במכירות אלו, אם בכלל", דברי רביבו.



בנוסף לכך, בכלל פיננסים טוענים כי הריבית הנמוכה על המשכנתאות בישראל, והפניית כספים שנמשכו מהחיסכון ארוך הטווח לשוק הנדל"ן המקומי, תורמים לחוסן היחסי שמפגין שוק הנדל"ן עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully