וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד למגמה: אדגר ברונפמן הבן, מנכ"ל וורנר מיוזיק, החליט לעזוב את ניו יורק ולעבור ללונדון

סוכנויות הידיעות

3.6.2009 / 18:05

ברונפמן אמר לעיתון "טיימס" כי הסיבה העיקרית למעבר היא להעניק לילדיו את חוויית החיים מחוץ לארה"ב



אדגר ברונפמן הבן, מנכ"ל וורנר מיוזיק, אינו נרתע מהעלאת המס על עשירים בבריטניה, והחליט לנוטש את מקום מושבו בניו יורק לטובת לונדון, דיווח עיתון "טיימס" הלונדוני. ברונפמן יעבור לקנזינגטון שבמערב לונדון ביחד עם אשתו קלריסה וארבעת ילדיהם, וינהל את וורנר משם. וורנר מיוזיק, חברת המוסיקה השלישית בגודלה בארה"ב, מונה עם אמניה את להקות גרין דיי ו-REM.



לדברי ברונפמן, מטרת המעבר העיקרית היא להעניק לילדיו חוויה של החיים מחוץ לארה"ב, ובכוונתו להישאר בלונדון כשנה-שנתיים. בנוסף, נוכחותו בלונדון צפויה לתת תנופה לפעילותה של ענקית המוסיקה בבריטניה, החלשה מפעילותה בארה"ב. אין זו הפעם הראשונה של ברונפמן בלונדון - הוא ניהל את סיגרם אירופה משם בשנות ה-80', בטרם מכר את החברה לויוונדי, עסקה שהתבררה לימים ככישלון חרוץ ודלדל את ההון המשפחתי.



לדברי מקורות ל"טיימס", אין פירוש המעבר כי ברונפמן ינסה להחיות את עסקת המיזוג האפשרי עם מתחרתה EMI - עסקה שנוסתה על ידי כל אחד מהצדדים אך נכשלה כבר מספר פעמים. גאי הנדס, הבעלים של EMI החליט באחרונה, ללא כל קשר, לעזוב את בריטניה, במחאה על העלאת שיעור המס על המדרגה הגבוהה ביותר מ-40% ל-50%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully