וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שר התקשורת מתגייס לטובת ערוץ 10? הודיע בתום פגישה עם ראשי הערוץ כי "יבחן דרכים להצלתו"

אופיר בר-זהר

3.6.2009 / 19:30

נראה כי אנשי הערוץ יצאו מהפגישה בתחושה זהירה של אופטימיות



האם שר התקשורת הנכנס, משה כחלון, מתגייס לטובת ערוץ 10? בתום פגישה שנערכה בשעות אחרי הצהריים של יום רביעי בין השר לבעל השליטה בערוץ, יוסי מימן, ולסגן יו"ר הדירקטוריון, מודי פרידמן, הודיע השר כי "יבחן דרכים להצלת הערוץ". בפגישה לא נכחו נציגים נוספים מהערוץ או ממשרד התקשורת. לא ברור האם השר מתכוון לחזור בו מהצהרתו על כך שהוא לא מעוניין במהלך של שינוי חקיקה בנושא ערוץ 10, ובמשרד התקשורת סירבו להרחיב בנושא.



כזכור, זיכיונו של ערוץ 10 עתיד לפוג בסוף ינואר 2010 כאשר אין כרגע אפשרות חוקית להאריך את זיכיונו מאחר שלא עמד בכל חובותיו הרגולטוריות. לפי דו"ח ועדת תורג'מן שבחן את מצב הערוץ הוא חייב כ100 מיליון שקל - כ-70 מיליון שקל בגין חובות תוכן וכ-30 מיליון שקל בגין חובות של דמי זיכיון ותמלוגים. לאחרונה הודיע אחד מבעלי המניות בערוץ, רון לאודר, כי הוא לא מעוניין להמשיך ולהחזיק בערוץ וכי אין בכוונתו להזרים עוד כסף לערוץ. בעקבות זאת וכן בשל המצב הרגולטורי הבעייתי גם בעלי המניות הנוספים שוקלים את צעדיהם.



כאמור בעבר הצהיר השר כי אינו מעוניין לקדם מהלך של שינוי חקיקה שתאפשר הארכת זיכיון הערוץ ואולם בתקופה האחרונה גוברים הלחצים לפנות לכיוון כזה מאחר ואין שום ודאות כי במקרה של מכרז חדש יימצא מי שייגש אליו, דבר שעלול להשאיר את שוק התקשורת עם ערוץ מסחרי אחד בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully