וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגל מערכות ביטחון ממנה את איתן לבנה לנשיא ומנכ"ל החברה, חצי שנה לאחר התפטרותו של יזהר דקל

שמואל שוסטר

3.6.2009 / 20:19

בנובמבר האחרון התפטר יזהר דקל ואת מקומו מילא עד כה יואב שטרן



מגל מערכות ביטחון, יצרנית ציוד הצילום והאבטחה מיהוד מינתה היום את איתן ליבנה לנשיא ומנכ"ל החברה. על פי החלטת הדירקטוריון, מינויו ייכנס לפועל ב-2 לאוגוסט 2009. קודם להצטרפותו למגל, כיהן איתן ליבנה כמנכ"ל ונשיא תדיראן טלקום ובין השנים 1989-1994 הוא כיהן כסגן נשיא לשיווק ועוזר לנשיא אלישרא מערכות אלקטרוניות העוסקת בתחום הלוחמה האלקטרונית.



במהלך חודש נובמבר 2008 התפטר מתפקידו יזהר דקל, נשיא ומנכ"ל החברה. עם עזיבתו של דקל כיהן יואב שטרן כנשיא מנכ"ל זמני. רק לפני כחודש ביצעה מגל סבב מינויים נוסף במסגרתו מינתה החברה את את כץ למנהל פעילות החברה בישראל ולסגן נשיא לשיווק ומוצרים. במקביל מינתה מגל את זאב מורגנשטרן לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה במקומה של ליאן גולדשטיין שפרשה מסיבות אישיות.



מגל טרם פירסמה את דו"חותיה לרבעון הרביעי, והיא צפויה לדווח על תוצאות הרבעון רק במהלך חודש יולי הקרוב, ביחד עם תוצאותיה ל-2008 כולה. עם זאת, החברה דיווחה כי תיאלץ לרשום מחיקה חד פעמית של 21.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי. מתוך הסכום הכולל של המחיקה, כ-12.5 מיליון דולר מיוחסים למוניטין בעקבות רכישה של חברה באירופה. הנהלת החברה החליטה למחוק כ-4 מיליון דולר הקשורים במס נדחה על רקע המצב הכלכלי. עם זאת, היא ציינה כי ייתכן ותוכל לנצל את הטבת המס בעתיד, בהתאם לביצועיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully