וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה חדש לקומטאץ': תגן מספאם על למעלה מ-5 מיליון תיבות דואר עבור פורטל אינטרנט תורכי

שמואל שוסטר

3.6.2009 / 21:42

זהו החוזה הראשון של החברה עם פורטל אינטרנט` עד כה עבדה קומטאץ' בעיקר מול ספקיות אינטרנט



קומטאץ', ספקית הפתרונות לסינון דואר זבל (ספאם), חתמה על חוזה OEM חדש להגנה על תיבות הדואר האלקטרוני של מפעילת פורטל האינטרנט המוביל בתורכיה - מיינט (Mynet.com). זהו הפורטל הראשון לו מוכרת החברה את שירותי הסינון, שכן עד כה עבדה בעיקר עם ספקיות אינטרנט.



קומטאץ' עוסקת בתחום תיבות הדואר ומתמקדת בטיפול בדואר זבל. החברה אינה מוכרת את מוצריה לצרכן הסופי ומתמקדת במכירת רישיונות לשימוש בקוד התוכנה ובמערכת הסינון שלה, באופן שיאפשר להטמיע את הטכנולוגיה שלה במוצרים אחרים. עם לקוחותיה בישראל נמנית ענקית האבטחה צ'ק פוינט שמספקות את שירותי סינון דואר הזבל של קומטאץ' במוצריה, ואינקרדימייל, שמשווקת תוכנת דואר אלקטרוני בידורי.



את הרבעון הראשון של 2009 סיימה קומטאץ' עם הכנסות של 3.5 מיליון דולר - עלייה של 4% לעומת הכנסות של 3.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הוצאות התפעול של החברה, שירדו מ-2.7 מיליון דולר ל-2.5 מיליון דולר עזרו לחברה במעט לשפר את הרווח התפעולי, שעלה מ-287 אלף דולר ל-514 אלף דולר.



בשורה התחתונה סיימה החברה את הרבעון עם רווח נקי של 436 אלף דולר, בהשוואה לרווח נקי של 400 אלף דולר ברבעון המקביל. בניכוי הוצאות של 328 אלף דולר בגין חלוקת אופציות לעובדים והוצאות חד פעמיות הסתכמו הכנסות החברה בב-764 אלף דולר, בהשוואה ל-934 אלף דולר ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully