וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית יאהו, קרול בארץ: עסקה בתחום החיפוש עם מיקרוסופט תביא לחיסכון של עד 700 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

3.6.2009 / 21:46

בארץ: מנוע החיפוש החדש שחשפה מיקרוסופט לא יביא לשיפור משמעותי בעמדת מיקרוסופט בשוק



קרול בארץ, מנכ"לית יאהו, אמרה כי עסקה בין יאהו למיקרוסופט בשוק החיפוש עשויה להעניק ליאהו יתרונות חשובים בכל הנוגע ליתרון הגודל ולחיסכון בעלויות. לדבריה, עסקה שכזו עשויה להוביל לחיסכון של עד 700 מיליון דולר בעלויות ליאהו. עוד אמרה בארץ כי יאהו מעוניינת ברכישות קטנות בזמן הקרוב.



בארץ פירטה את השקפותיה לגבי עסקה אפשרית עם מיקרוסופט בנאום בפני כנס הטכנולוגיה של בנק אוף אמריקה. היא הדגישה כי יאהו אינה מצויה תחת לחץ לשתף פעולה עם מיקרוסופט בתחום החיפוש על מנת להתחרות בגוגל, המחזיקה יותר מ-64% משוק החיפוש בארה"ב. "לדעתי, היינו במצב טוב יותר אילולא היינו שומעים את המילה 'מיקרוסופט'", אמרה בארץ. היא הוסיפה כי עסקה עם מיקרוסופט בתחום החיפוש היא כמו "שאני אנסה לקנות את תוכנות 'אופיס'" ממיקרוסופט.



בארץ אמרה כי 'בינג', מנוע החיפוש שחשפה מיקרוסופט בשבוע שעבר, עשוי לחזק את מיקרוסופט מעט בתחום מנועי החיפוש, אך אינו צפוי לשנות משמעותית את הדינמיקה התחרותית בתחום. "הם לא יצליחו לקבל תנופה של ממש עם בינג. הם יזכו לעניין זמני", אמרה. "הוא מעניין, אבל לא מרתק, ולא צפוי לשנות את הרגלי החיפוש של הגולשים", הוסיפה.



בשבוע שעבר אמר בארץ בכנס All Things Digital כי כל עסקה שתכלול את תחום החיפוש שלה, תדרוש שותפה עתירת מזומנים, ובעלת הטכנולוגיה הנכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully