וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משאיות ראשונות של הינו היפאנית הגיעו לישראל

דניאל שמיל

4.6.2009 / 7:10

בלעדי TheMarker



>> יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, ממשיכה להיערך ליבוא של משאיות הינו. ל-TheMarker נודע כי השבוע נתחו באילת שש משאיות ראשונות של היצרן היפאני, הנמצא בבעלות טויוטה. משאיות אלה הן מדגם מסדרה 300 (במשקל של עד 12 טון), וישמשו להדרכת הצוות הטכני ולהדגמה ללקוחות ראשונים.

יוניון מוטורס הקימה באחרונה חטיבה חדשה שתעסוק בשיווק משאיות הינו ומלגזות טויוטה, שבראשה עומד תמיר ווייג, שניהל בעבר את פעילות הרכב הכבד בחטיבת מרצדס של כלמוביל. בשנה הבאה תיפרד החטיבה מיוניון מוטורס ותהתנהל כחברה נפרדת. החטיבה עוסקת כיום במכירת מלגזות ובהיערכות לשיווק המשאיות. כיום עובדים בה כ-20 איש, ואחרי החגים ייחל גיוס כוח אדם נוסף למכירת המשאיות.



מכירת משאיות ההינו, שתחל בראשית 2010, תכלול תחילה משאיות קלות מסדרה 300. מאוחר יותר יימכרו גם משאיות בינוניות מסדרה 500 (עד 27 טון) ומשאיות כבדות מסדרה 700, בהן גם גוררים. צפויות להימכר גם משאיות היברידיות.



הינו החלה לייצר משאיות בשנות ה-40 ועשור מאוחר יותר החלה לשווק גם מכוניות פרטיות. אחד מדגמיה, הינו קונטסה, הורכב גם בישראל, במפעלי אילין. ב-1967 נרכשה על ידי טויוטה, ומאז היא מייצרת רכב כבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully