וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכי הדין עייפים אך מרוצים

נורית רוט

4.6.2009 / 7:10



>> כ-1,700 עורכי דין, או אלה מהם ששרדו עד לסופו של כנס לשכת עורכי הדין באילת, אורזים היום את הפקלאות וחוזרים הביתה, או אל המשרד הממוזג. כדי שיעזבו את הכנס עם טעם של עוד, הוזמנו אתמול בערב עורכי הדין למסיבת סיום במדשאות מלון ישרוטל ספורט, שבה הנעימו את זמנם הזמרים רמי קלינשטיין ופבלו רוזנברג, והשמחה והבירות נשפכו כמים.

זה לא היה שבוע קל בכלל לעורכי הדין: ביום הראשון לכנס, הם התיצבו ב-21:00 למינגלינג במסיבת חוף, בה נהנו מבירות, פלחי אבטיח וקרטיבים ומשירים ישראליים של חברי הגרובטרון. עו"ד אלי זוהר מצא זמן להתרועע עם עם ח"כ אופיר פינס-פז, עו"ד דורי קלגסבלד שוחח ארוכות עם עו"ד יוסי מנדלסון ועו"ד יעל גרוסמן, ורק נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש תפסה לה פינה שקטה ונהנתה משירי המופע. איתן רף, יו"ר דירקטוריון בנק לאומי, הספיק לשתות קפה של בוקר בנחת עם זוהר גושן יו"ר הרשות לניירות ערך ועם ראש הלשכה, עו"ד יורי גיא-רון, קצת לפני שנכנס לדבר על לקחי המשבר הכלכלי בפאנל בו השתתפו גם גושן, עו"ד פיני רובין ופרופ' אוריאל פרוקצ'יה. כשהתבקש רף על ידי מנחה הפאנל להסביר לקהל איך נוצר המשבר, קפץ רובין, המייצג את שרי אריסון בסכסוך מול נגיד בנק ישראל, ושאל: "אני יכול להתנגד? איתן לא עבר ועדת איתור ואני לא יודע אם יש לו מעמד לענות". גם נשיא בית המשפט העליון לשעבר, פרופ' אהרן ברק, שהגיע לכנס כדי להרצות בפאנל על התערבות בג"ץ בעניינים ביטחוניים, שאותו הנחתה אשת התקשורת אילה חסון, מצא כמה דקות של שקט לנוח על אחת הספות של מלון דן. ורדה אלשיך, שהשתתפה בפאנל על חדלות פירעון של תאגידים, הרשתה לעצמה לזנוח את הרצינות השיפוטית בזמנה החופשי.



למחרת בערב, לאחר יום עמוס הרצאות, בהן שמעו בין השאר את עו"ד רם כספי אומר כי "בישראל אין הון ואין שלטון" ואת שר המשפטים, יעקב נאמן, מכריז על מהפכה בתחום דיני הענישה על עבירות תנועה, התייצבו מאות עורכי דין, עייפים אך מרוצים, למופע הבידור של עדי אשכנזי. הסטנדאפיסטית הופתעה מביישנותם היחסית של עורכי הדין שהיססו לענות על שאלותיה: "מה קרה? אתם לא מדברים בלי עורך דין צמוד?" שאלה את עורכי הדין שלא הפסיקו לצחוק מבדיחותיה. לאחר ההופעה המשיכו רבים לערב שירה עם הטיש הגדול של משה להב. ביום שלישי, לאחר שסיימו להתווכח אם צריך לעצור את מספר עורכי הדין הנכנסים לשערי המקצוע או לא, הגיעו עורכי הדין לקבלת פנים חגיגית לכבוד מקבלות אות נשים במשפט ואות יקירת המקצוע. את האירוע כיבד בנוכחותו שר המשפטים, שמצא זמן בין הפאנלים גם לעבור מדי בוקר על עיתון הבוקר. לאחר הנאומים נהנו עורכי הדין ממופע של הזמרת אילנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully