וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"ל אמיץ הלב של שרי אריסון

אבי בר-אלי

4.6.2009 / 7:10



>> שנה חלפה מאז עזב עופר קוטלר את דניה סיבוס של לב לבייב לשיכון ובינוי של שרי אריסון. בשבוע שעבר הציג קוטלר גידול של כ-20% בהכנסות החברה וברווחיה ברבעון הראשון של 2009, וחברי הדירקטוריון החליטו לגמול לו.

יום קודם לפרסום הדו"חות התכנסו חברי הדירקטוריון והחליטו פה אחד לשלם לקוטלר בונוס מיוחד בסך 375 אלף שקל. מענק שנתי זה, השווה לסך שלוש משכורות חודשיות של קוטלר, אושר על אף שנוסחת חישוב המענק השנתי שנקבעה בחוזה ההעסקה שלו לא חייבה תשלום מענק בסכום זה.



על הנסיבות שהביאו את חברי הדירקטוריון לאשר את המענק המוגדל תעיד ההתרגשות שאחזה בהם כשניסחו את נימוקיהם. "המנכ"ל הפגין אומץ לב ניהולי, תרם לשינוי תרבותי וארגוני בקבוצה, וחולל עשייה עסקית שאת פירותיה תקטוף הקבוצה בשנים הבאות", הילל הדירקטוריון בעודו מנמק את החלטתו למתן הבונוס המוגדל, שתכליתו "להביע את שביעות רצונו והערכתו לפועלו של המנכ"ל עד כה". לאחר שהצביעו על השינוי החיובי שהביא קוטלר למרות תקופת המשבר, הבהירו חברי הדירקטוריון כי פניהם נשואות לעתיד, ולא שכחו לדרבן את המנכ"ל החרוץ והנועז: "בנוסף, נועד המענק השנתי להמריץ את המנכ"ל להמשיך בדרכו הניהולית ובעשייתו למען הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully