וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראוס נכנסת לקטגוריה חדשה: יוגורט לילדים

מאת עדי דברת-מזריץ

4.6.2009 / 7:10

היוגורט ישווק תחת המותג דנונה. בקרוב תשיק החברה גם מעדנים לילדים במהדורת קיץ



>> שטראוס מתחילה לפעול בתחום היוגורט לילדים תחת המותג דנונה - כך נודע ל-TheMarker. מקורבים לחברה אומרים כי המוצרים החדשים ישווקו בגביעים הדומים לגביעי דנונה הרגילים, אך יצורפו להם קשיות שתייה. המוצרים יכילו פירות - אך לא חתיכות פרי, כדי שיהיה אפשר לשתות אותם עם הקשית.

בשטראוס שוקלים ליצור בעבור היוגורט לילדים תת-קטגוריה חדשה - דנונה קידס. שטראוס נכנסת עם המוצרים החדשים לקטגוריה שאין בה מתחרים, שכן שאר המוצרים לילדים - כמו קרלו, גמדים ומילקי - הם מעדנים ואינם קשורים לתחום היוגורט.



לפני כחמש שנים ניסתה תנובה להיכנס לקטגוריית היוגורט לבני 8-12 עם המותג YOP, אך ההשקה הגרנדיוזית נכשלה והמוצרים ירדו מהמדפים. כעת, ייתכן כי שטראוס תהיה זהירה בצעדיה לאחר שתנובה לא נחלה הצלחה בקטגוריה.



היקף המכירות בקטגוריית היוגורט עם תוספות הוא 495 מיליון שקל בשנה. תנובה היא השחקנית המובילה את הקטגוריה, עם נתח שוק כספי של כ-40% למותג יופלה ושל 6% לפרילי. שטראוס היא השחקנית השנייה בגודלה, עם נתח שוק כספי של 32.8% - רובו של המותג דנונה. טרה היא השחקנית השלישית בגודלה, ומחזיקה בנתח שוק כספי של 20.7% - רובו בזכות המותג מולר.



ל-TheMarker נודע עוד כי שטראוס תשיק בשבועות הקרובים סדרת מעדנים לילדים, במהדורת קיץ מוגבלת. הסדרה תשווק בגביעים שהדוגמה המודפסת עליהם מזכירה גביעי גלידה. ייכללו בה מעדנים בטעמי פונץ'-בננה, וניל עם סירופ תותים ושוקולד עם פיצפוצים.



בשטראוס סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully