וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבנק אגוד מעלים את מחיר היעד של מטריקס ל-13.5 שקל - המשקף פרמיה של כ-25% מעל מחיר השוק

נועה פרייס

4.6.2009 / 10:36

ההמלצה לחברה נותרת על "תשואת יתר"; לפי האנליסטים, העלאת מחיר היעד מגיעה על רקע הצמיחה החזקה בהכנסות החברה ברבעון



בבנק אגוד מעלים את מחיר היעד של מניית מטריקס מ-11.5 שקל ל-13.5 שקל, עם המלצת "תשואת יתר". "מחיר היעד משקף פרמיה של כ-25% מעל מחיר השוק, על רקע הצמיחה החזקה בהכנסות החברה ברבעון. זאת, למרות ההאטה בשוק ה-IT בישראל המתבטאת בצמצום ביקושים במגזר הפיננסי, עיכוב ביקושים במגזר הממשלתי ושחיקה במחירי השירותים והמוצרים של ספקיות שירותי ומוצרים IT", כך אומר גלעד בן אבי, אנליסט בבנק אגוד.



בעקבות הצמיחה המרשימה במכירות ברבעון, בבנק אגוד מעדכנים גם את יעד המכירות של החברה בשנת 2009 כלפי מעלה, לרמה של 1470 מיליון שקל, צמיחה של 3% לעומת המכירות בשנת 2008. ברבעון הנוכחי החברה רשמה צמיחה של 15% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ההכנסות הסתכמו בכ-375 מיליון שקל, לעומת 325.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.



"הצמיחה נובעת בחלקה מרכישת טאקט, אשר תרמה לצמיחת ההכנסות במגזר הביטחוני ובתחומי בדיקות QA, אך גם מצמיחה אורגנית מרשימה של החברה תוך פיתוח מרכזי הפיתוח בתפיסת NEAR/OFFSHORE, המאפשרים הקטנת עלויות ללקוחות החברה", אומר בן אבי. בנטרול רכישת טאקט, החברה צמחה אורגנית בשיעור של 6%, למרות ההאטה בענף ה-IT בישראל ובעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully