וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לחינוכית: תוכלל בחבילת הערוצים הצרה ותישאר בערוץ 2 גם בעידן הרישיונות

אופיר בר-זהר

4.6.2009 / 11:44

ועדת השרים לתיקוני חקיקה החליטה על עניינים אלה הבוקר ולא אישרה את הכללת החינוכית בטלוויזיה הדיגיטלית



ניצחון לחינוכית: ועדת השרים לענייני חקיקה, שנועדה הבוקר בנושא חוק ההסדרים, החליטה כי הטלוויזיה החינוכית (ערוץ 23) ייכלל בחבילת הערוצים הצרה וכן כי ערוץ 23 ימשיך לקבל זמן אוויר בערוצים המסחריים גם לאחר המעבר למשטר רישיונות.



כפי שפורסם ב-TheMarker, שר החינוך, גדעון סער, פנה לשר המשפטים, יעקב נאמן, המשמש גם יו"ר ועדת שרים לענייני חקיקה וביקש ממנו להכניס שלושה שינויים בחוק ההסדרים: הראשון הוא הכללת ערוץ 23 בחבילה הדיגיטלית (תיקון שלא אושר), השני הוא הכללת החינוכית בחבילה הצרה שעתידה לצאת לפועל ב2013 (תיקון שאושר), והשלישי הוא כי החינוכית תמשיך לקבל זמן אוויר בערוצים המסחריים גם לאחר המעבר לרישיונות (תיקון שאושר). כידוע החינוכית משדרת כיום בערוץ 2 בין השעות 14:00 ל16:00 וכן בין 17:30 ל18:00. משעות שידור אלה מכניסה החינוכית סכום מוערך של 12 מיליון שקל בשנה.



אתמול אמרה חברת הלוויין yes בנושא זה כי "הטלוויזיה החינוכית היא פרה קדושה בעיקר בעיני עצמה. אנו מציעים להוציא את הפקת ערוץ 23 למכרז. אין לנו ספק כי אם נזכה במכרז כזה נפיק טלוויזיה חינוכית טובה יותר ובחיסכון של עשרות מיליוני שקלים לקופת המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully