וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבנק אגוד מורידים את ההמלצה לאלביט מערכות ל"תשואת שוק"; מחיר היעד הועלה ל-67 דולר

נועה פרייס

4.6.2009 / 12:00

לטענת האנליסטים, הורדת ההמלצה מגיעה בעקבות העליות החדות במחיר המניה בתקופה האחרונה; "בטווח הקצר האפסייד מוגבל"



בבנק אגוד הורידו את ההמלצה לחברת אלביט מערכות, מ"תשואת יתר" ל"תשואת שוק". מחיר היעד הועלה מ-60 דולר ל-67 דולר. לטענת האנליסטים, הורדת ההמלצה ל"תשואת שוק" מגיעה בעקבות העליות החדות במחיר המניה בתקופה האחרונה.



"המלצתנו מבטאת פרמיה על מחיר השוק של 8% בלבד, ולדעתנו בטווח הקצר האפסייד של המניה מוגבל", אומר גלעד בן אבי, אנליסט בבנק אגוד. לטענתו, העלאת מחיר היעד נובעת מהעלאת תחזית הרווח הגולמי והתפעולי של החברה, לשנה הקרובה. זאת, על רקע המשך מגמת שיפור הרווחיות הגולמית והתפעולית של אלביט ברבעונים האחרונים.



הכנסות החברה ברבעון צמחו בשיעור של 6.6% בלבד לרמה של 657 מיליון דולר, "אך יש לזכור כי מדובר בצמיחה אורגנית נטו, ובדרך כלל הרבעון הראשון חלש עונתית לעומת יתר הרבעונים של השנה", אומר בן אבי. "אנו ממשיכים להעריך כי הכנסות אלביט יצמחו במהלך השנה בשיעור דו ספרתי, ושברבעונים הבאים נראה שיפור במחזור המכירות של החברה", מוסיף בן אבי.



צבר ההזמנות של אלביט מערכות המשיך לצמוח ברבעון והסתכם ב-5.09 מיליארד דולר, לעומת 5.03 מיליארד דולר בסוף 2008, צמיחה של 1.2%. בן אבי אומר כי "יש לזכור שלחברה צבר הזמנות 'רך' נוסף במאות מיליוני דולרים, אשר גם הם צפויים להיכנס לתזרים ההכנסות העתידי שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully