וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהראל מעלים את המלצה לאסם ל"משקל יתר"; "החברה הציגה תוצאות טובות"

נועה פרייס

4.6.2009 / 13:01

מחיר היעד ממשיך לעמוד על 48 שקל, דיסקאונט של כ-15% ממחיר השוק



בבית ההשקעות הראל מעלים את המלצה לחברת אסם מ"משקל שוק" ל"משקל יתר", לאור המשך העלייה ברווחיות. מחיר היעד ממשיך לעמוד על 48 שקל, דיסקאונט של כ-15% ממחיר השוק.



"החברה הציגה תוצאות טובות בעיקר בזכות הרכישות החדשות. להערכתנו, נטרולן מצביע על חולשה במוצרי הפרימיום", אומר ערן יונגר, אנליסט בהראל. "אנו סבורים כי החברה תמשיך להציג עלייה ברווח התפעולי, עם התקדמות על עקום הלמידה במרלו"ג החדש ויישום תהליך ה-Globe", מוסיף יונגר.



לטענת יונגר, מנועי הצמיחה החדשים נמצאים בנקודת פתיחה טובה ופעילות מטרנה תיצור גם היא ערך מוסף רב, כשהעסקה תושלם. מכירות החברה ברבעון הסתכמו בכ-847 מיליון שקל, המהווים גידול של כ-8.6%. "מרבית הגידול מקורו באיחוד הרכישות החדשות, שבנטרולן הייתה החברה מציגה גידול של כ-2.8%", טוען יונגר.



פעילות החברה בישראל צמחה ברבעון זה בכ-1.5%. מכירות מגזר המזון הקפוא צמחו בשיעור של כ-11.7%. "אנו מעריכים כי בנטרול הרכישות החדשות מציג מגזר המזון הקפוא ירידה של כ-3.9% במכירות, ואנו מעריכים כי פגיעה נרשמה במוצרי הפרימיום עם המשבר הכלכלי בישראל", אומר יונגר.



הרווחיות התפעולית של החברה עלתה, מרמה של כ-12.3% ברבעון המקביל אשתקד לכ-12.8%. עלייה חדה ברווחיות נרשמה במגזר המזון הקפוא, ובהראל מעריכים שהעלייה מגיעה בעיקר מאיחוד הרכישות החדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully