וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הסיקור של פרשת טופז היה הוגן? הציבור חלוק בדעתו

אופיר בר-זהר

4.6.2009 / 13:53

29% מהציבור סבורים כי התקשורת התייחסה בצורה הוגנת; 32% סבור כי התייחסות התקשורת לא היתה הוגנת



האם סיקורה של פרשת דודו טופז בתקשורת היה הוגן? הציבור לא משוכנע. מסקר שערך עבור TheMarker מכון שילוב Millward Brown, עולה כי הציבור חלוק בדעותיו בנוגע לשאלה זו. מנכ"ל קבוצת שילוב Millward Brown, ישראל אוליניק, מסביר כי "29% מהציבור סבורים כי התקשורת התייחסה בצורה הוגנת ושיעור דומה של 32% סבור כי התייחסות התקשורת לא היתה הוגנת. זאת, בעוד 39% מהציבור העידו כי הם חסרי עמדה בנושא".



מניתוח תוצאות הסקר עולה כי יותר גברים חשו כי הסיקור היה הוגן - 37% מהגברים שנשאלו לעומת 22% בלבד מהנשים. בקרב הצעירים (גילאי 29-18) 25% בלבד חשבו כי מדובר בסיקור הוגן של הפרשה לעומת 32% בגילאי 49-30, ו-29% בגילאי 50 ומעלה חשבו שהסיקור היה הוגן.



מבחינת עמדות הציבור בפילוח לפי השכלה והכנסה נרשמה התאמה - ככל שעלתה ההשכלה או ההכנסה גדל שיעור האנשים שאמר כי הסיקור היה הוגן. 39% מבעלי ההכנסה הגבוהה יותר חשבו כי מדובר בסיקור הוגן, לעומת 25% בעלי הכנסה מתחת לממוצע. 32% מבעלי ההשכלה הרחבה ביותר חשבו שהסיקור הוגן, לעומת 21% בעלי ההשכלה המצומצמת יותר.



הסקר נערך בקרב 500 גברים ונשים יהודים דוברי עברית בני 18 ומעלה, במדגם ארצי, אקראי, ומייצג של אוכלוסיה זו . הסטייה הסטטיסטית המירבית עומדת על 4.5+-.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully