וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון תתחיל לשווק את מכשיר הבלקברי בתמחור נמוך משל המתחרות

אמיתי זיו

4.6.2009 / 14:59

פלאפון תציע ללקוחותיה בלקברי מדגם 'בולד', מכשיר דור שלוש וחצי עבור מחיר של 99 שקל לחודש, ל-36 חודשים



החל מהיום חברת פלאפון מצטרפת לפרטנר וסלקום ומציעה ללקוחותיה בלקברי (BlackBerry) - מכשיר הסלולר שנוצר עבור שליחה וקבלה של דואר אלקטרוני. פלאפון תציע ללקוחותיה בלקברי מדגם 'בולד', מכשיר דור שלוש וחצי, כאשר מכשירים ראשונים נשלחו כבר לחנויות החברה ונציגי השירות תודרכו לגבי המכשיר.



פלאפון אמנם מצטרפת לשתי המתחרות האחרות שכבר השיקו את המוצר בעבר, אך נראה כי מבחינה תמחורית לפלאפון כרגע את ההצעה הזולה בשוק. פלאפון תגבה עבור המכשיר עצמו מחיר של 99 שקל לחודש, ל-36 חודשים, ולקוח שידבר בחודש בסכום של מעל 149 שקל יקבל זיכוי של 50 שקל לחודש על מחיר המכשיר וישלם רק 49 שקל על המכשיר.







לקוח מתנייד לפלאפון יקבל עוד הטבה של 20 שקל לחודש וישלם עבור המכשיר 29 שקל בחודש בלבד. לשם השוואה מחיר המכשיר ברשת סלקום (ללקוחות פרטיים) הינו 61 שקל לחודש ל-36 חודשים ובפרטנר מחירו 109 שקל לחודש.



בנוסף לתשלום על המכשיר, בעלי בלקברי צריכים לשלם תשלום על שירות הנתונים וה-Push-Mail, דחיפת הדוא"ל למכשיר. פלאפון תגבה על השירות רק מחיר סטנדרטי של חבילת גלישה: 29 שקל לחודש עבור 50 מגה. לשם השוואה, בסלקום מחיר חבילת הנתונים 188 שקל לחודש ובפרטנר 115 שקל.
הבלקברי נחשב להצלחה בשוק הישראלי כאשר הוא נהיה מכשיר נפוץ בקרב דרגי הנהלה והערכות הן שיש עשרות אלפי מכשירים בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully