וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברווז עיתונאי

מאת אפרת נוימן

4.6.2009 / 16:11

סרגוס מבטיחה "ביסטרו צרפתי מודרני" ומקיימת עם מנות טעימות. רק תיזהרו משיחות אישיות מדי



סרגוס הוא מקום מצוין לעיתונאים שרעבים לסקופים. השולחנות במסעדה צפופים-צפופים, כך שגם אם לא רוצים, אפשר לשמוע את השיחות (וגם את הלחישות) שמגיעות מהשולחנות הסמוכים. הסועדים הם בעיקר עובדים מהאזור, ולחולצות כפתורים כחולות יש נוכחות גבוהה במיוחד. וכך התנהלה בצהרי יום שני שיחת רכילות על כמה מנהלים בתעשיית קרנות ההון סיכון בשולחן שמימין, ובשולחן משמאל התווכחו שני גברים על מלחמת הורדות הידיים בין שרי אריסון לסטנלי פישר.



המסעדה ממוקמת במקום שאינו אזור מסעדות מובהק - רחוב המלאכה שליד רחוב המסגר - במתחם של יבואני מכוניות וקרוב למערכת "מעריב". מי שמחפש אתגרים מחוץ למשרד מוזמן לנסות את השירותים שבקומה התחתונה. הם אמנם יפים ונקיים, אבל לוקח זמן להבין איך משכנעים את המים בברז לזרום (ספוילר: יש פדל לרגל).

סרגוס מגדירה את עצמה "ביסטרו צרפתי מודרני" ואין בכך הגזמה. עסקית הצהריים כוללת מנה עיקרית עם תוספת, שתייה קלה או חמה ולחם - במחירים שנעים בין 42 שקל לפסטות ועד 108 שקל למנה של סינטה עגל. רוב המנות עולות 50-60 שקל, ובתפריט יש נציגות מכובדת להמבורגרים.



הזמנו חזה עוף בגריל בירקות (מנה מתוך המיוחדים של היום) עם תוספת של סלט ירוק קצוץ (58 שקל), ופסטה Linguini Verdi עם ברוקולי, בייבי תרד, אורגנו, שום וגבינת איטליקו (46 שקל).



השירות היה מהיר ואדיב, ולאורך כל הארוחה הסתובב לידנו מנהל המשמרת ובדק שהכל בסדר. ראשון הגיע הלחם - שלוש פרוסות שלצדן חמאה וזיתים. הלחם היה טעים אבל אפשר היה לצפות ממנו ליותר מבחינת הטריות.



המנות העיקריות היו מוצלחות וטעימות אם כי מעל מנת הפסטה פוזרה הגבינה בדומיננטיות מעט מוגזמת. העוף היה עסיסי - ובכלל, נדמה שזה המקום לאכול בו בשר ולא מנות צמחוניות. גם המנות הבשריות שהוגשו בשולחנות הסמוכים היו גדולות ומפתות.



המלצר הציע תוספת לחם עוד לפני שביקשנו, ובסיבוב השני הלחם כבר היה מעט יותר חמים, אם כי עדיין טעון שיפור. פרט לחמאה, נלוו אליו הפעם כמה שיני שום מתקתקות לשם הגיוון. היינו שבעים מכדי להזמין קינוחים, אבל מי שירצה לסיים במתוק, ישלם 22-36 שקל (למעט סורבה שעולה 12 שקל). כשהגיע החשבון הוא כלל באופן מעצבן ארבעה שקלים דמי אבטחה, אף שהמאבטח אפילו לא בדק לנו את התיק. בסך הכל שילמנו סכום סביר בהחלט של 102 שקל לזוג, לפני טיפ.



כשיצאנו לרחוב המלאכה הסתנוורנו משלל המכוניות הנוצצות בחלונות סוכנויות הרכב. בימים כאלה הן פחות בהישג יד, אבל לפחות אפשר ליהנות מעסקית משביעה ואיכותית בסרגוס - במחירים שמתאימים גם לימי מיתון.



חשבון, בבקשה



ההצעה: מנה עקרית, לחם, שתייה קלה או חמה החל ב-42 שקל. טוב לביזנס: הצפיפות מקשה על קיום פגישות דיסקרטיות. בשולחנות הסמוכים: עובדי "בית רובינשטיין" הקרוב, בנקאים, עיתונאים מ"מעריב". יתרון יחסי: אם ממש מתאמצים אפשר להרגיש כמו בסוהו בניו יורק. מישהו מטפל בך: שירות מהיר ואדיב, אבל מעצבן שלוקחים דמי אבטחה אף שהמאבטח לא הציץ לכיווננו.



סרגוס, רחוב המלאכה 8, תל אביב. טל': 5615121-03. העסקית מוגשת בימים א'-ה' בשעות 19:00-12:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully