וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבטיחות ומקיימות

אבשלום חלוץ | תצלום: אייל טואג

4.6.2009 / 16:11

מנהלות חטיבת מוצרי היוקרה של לוריאל ישראל שומרות על ייצוגיות



מותג הקוסמטיקה היוקרתי לנקום מוכר לצרכנית הישראלית כבר עשרות שנים. נסיין המדור יצא לבדוק שלישייה מתוצרת החברה, כדי לברר אם המוניטין שרכשה לעצמה אכן מוצדקים.



ראשונה נבחנה אורנה קידר, מנהלת פיתוח עסקי של חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל. קידר היא האחראית על מערך דיילות החברה ועל צוות ההדרכה, פעולות קידום מכירות וניראות המותגים. לאחר כמה שעות במחיצתה ציין הנסיין כי "אורנה קורנת, איכותית, נעימה ומרגיעה. היא נתונה במלתחה יוקרתית ומקפידה על גימור מושלם". קידר, שמרבה להסתובב בשטח, מאמינה כי היא חייבת להיות ייצוגית ולשמש דוגמה: "כי נאה דורש, נאה מקיים", אך נוחות חשובה לה לא פחות.

שפרה פנטנוביץ', הבכירה מבין השלוש, היא מנהלת חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל, הכוללת בין השאר את חברות הקוסמטיקה לנקום, הלנה רובינשטיין, ביותרם וארמני. הנסיין טען כי ניתן לרקוח בושם מסוגנן על שמה. "התווים העליונים של שפרה הם קלילות ופתיחות, התווים המרכזיים מלאי ניסיון ופיקחות אך בבסיסה היא קשוחה וחזקה". מאחר שהיא נדרשת להעביר ימים עמוסי פגישות ולילות בהרמת כוסיות ובקוקטיילים, היא מעדיפה בגדים קלאסיים ושחורים שיתאימו לכל סיטואציה, אך מוסיפה טוויסט עכשווי כמו נעליים מעור נחש.



טל היישטיין, מנכ"לית שיווק לנקום בישראל, ניחנה בעמידות גבוהה ללחצים וביכולת לפתור בעיות במהירות. היא אחראית על החשיבה האסטרטגית של המותג ועל השקת מוצרים ומיצובם. היישטיין אוהבת לקנות בעיקר אביזרים כמו שרשראות, צמידים או מוצרי איפור וקניותיה הן תמיד ספונטניות, ללא נאמנות למותג מסוים.







כרטיס ביקור
לוריאל ישראל
תחום: מוצרי קוסמטיקה
שנת הקמה: 1995
מיקום: נתניה
מספר עובדים: 829
עוד משהו: חברת לוריאל העולמית חוגגת ב-2009 100 שנה להיווסדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully