וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התקשורת רומז לערוץ 10: אני מוכן להיות גמיש - אך חוק הוא חוק ומחוייבות היא מחוייבות

אופיר בר-זהר

4.6.2009 / 18:49

השר כחלון: מבחינה אסטרטגית מי שחייב למדינה צריך לשלם, ומי שלקח מחוייבות צריך לעמוד בה



שר התקשורת, משה כחלון, נאם בכנס "משדרים שינוי" של אגודת העיתונאים בבית סוקולוב. השר לא התייחס באופן ישיר לערוץ 10, אבל רמז אליו בנאומו. השר אמר כי " מילה זו מילה, מחוייבות היא מחוייבות, חוק הוא חוק. מבחינה אסטרטגית מי שחייב למדינה צריך לשלם, ומי שלקח מחוייבות צריך לעמוד בה. אם צריך לסייע, אהיה מוכן להיות גמיש, אבל העיקרון שחוק זה חוק צריך להתקיים"



אתמול (רביעי) נתקיימה פגישה בין שר התקשורת לבעל השליטה בערוץ, יוסי מימן, ולסגן יו"ר הדירקטוריון, מודי פרידמן. בתום הפגישה הודיע השר כי "יבחן דרכים להצלת הערוץ". לא ברור האם השר מתכוון לחזור בו מהצהרתו על כך שהוא אינו מעוניין במהלך של שינוי חקיקה בנושא ערוץ 10, ובמשרד התקשורת סירבו להרחיב בנושא.



כזכור, זיכיונו של ערוץ 10 עתיד לפוג בסוף ינואר 2010, כאשר אין כרגע אפשרות חוקית להאריך את הזיכיון מאחר שלא עמד בכל חובותיו הרגולטוריות. לפי דו"ח ועדת תורג'מן שבחן את מצב הערוץ הוא חייב כ-100 מיליון שקל - כ-70 מיליון שקל בגין חובות תוכן וכ-30 מיליון שקל בגין חובות של דמי זיכיון ותמלוגים.



באחרונה הודיע אחד מבעלי המניות בערוץ, רון לאודר, כי הוא לא מעוניין להמשיך ולהחזיק בערוץ וכי אין בכוונתו להזרים עוד כסף לערוץ. בעקבות זאת, וכן בשל המצב הרגולטורי הבעייתי, גם בעלי המניות הנוספים שוקלים את צעדיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully