וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול אלוביץ' ועמיקם כהן מתכננים לרכוש את פרטנר

אמיתי זיו

4.6.2009 / 19:42

שווי השוק של פרטנר עומד על כ-10 מיליארד שקל כך שלרכישת 51% מהחברה נדרש סכום של מעל 5 מיליארד שקל



איש העסקים שאול אלוביץ' ועמיקם כהן, לשעבר מנכ"ל פרטנר וכיום יו"ר חברת אלעל, מתכננים רכישה משותפת של חברת פרטנר. שאול אלוביץ' אף פנה לבנק לאומי לצורך בקשת מימון לעסקה וגיבש קבוצה של משקיעים סביבו. נעשתה אף פנייה ראשונית של אלוביץ' לבעלי חברת פרטנר, התאגיד הסיני האצי'סון. נכון לעכשיו מקורבים לאלוביץ' מכחישים שיתוף פעולה עם קרן פימי ומגדל לצורך מימון הרכישה.



שאול אלוביץ' הוא טייקון תקשורת ולו פעילות רבה בענף שכוללת: בעלות על 012 סמייל, בעלות חלקית (32%) על חברת הלווין yes, בעלות על חלל תקשורת וכן הוא היבואן של מכשירי נוקיה לארץ.



בתוך קבוצת התקשורת הזו לשאול אלוביץ' חסרה רק זרוע סלולרית וכבר שנים מדובר על האופציה של רכישת פרטנר. אלוביץ' שקל אף לרכוש את חברת HOT אבל אופציה זו הופכת פחות ריאלית על רקע כניסת המשקיע הצרפתי פטריק דרהי לחברה.



עמיקם כהן היה המנכ"ל הראשון של חברת פרטנר וכיהן בתפקיד משנת 1999 ועד שנת 2006. כהן גילה מעורבות בחברה גם לאחר עזיבתו דבר שאף הביא להעכרת היחסים עם המנכ"ל המכהן דוד אבנר.



שווי השוק הנוכחי של חברת פרטנר עומד על כ-10 מיליארד שקל כך שלצורך רכישת 51% מהחברה (הבעלות הסינית) נדרש סכום של מעל 5 מיליארד שקל וההערכה היא כי הסינים ידרשו סכום של 10-20% מעל השווי הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully