וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכנה מאחורי העץ

עדנה ינאי

5.6.2009 / 7:11

סיפור מהחיים



>> לפני כעשר שנים, בעקבות קבלת פיצויים ממקומות העבודה שלי ושל בעלי, החלטנו לשדרג את רמת המגורים שלנו ולעבור מדירה בת 3 חדרים ברמת גן לבית עם גינה. הילדים היו כבר גדולים: מיכל הבכורה כבר לא גרה בבית ואייל היה בצבא. בכל זאת החלטנו שגם החיים שלנו כזוג שווים שדרוג במגורים.חיפשנו וחיפשנו, אך התקשינו למצוא. או שהמחיר היה גבוה, או שהבית לא מצא חן בעינינו. יום אחד נפלו עיני על מודעה בעיתון - בית ברמת השרון, 4 חדרים עם גינה, מרתף וגג. התיאור מצא חן בעיני והחלטתי ללכת לראות את הנכס.

כיוון שבאותה תקופה עוד לא היה אינטרנט עם תמונות, היינו צריכים להגיע לכל בית כדי לראותו. לבעלי כבר נמאס לראות בתים, והוא לא רצה לבוא איתי. הוא טען שהמחיר גבוה מאוד ואין באפשרותנו לקנות את הבית. הסברתי לו שגם אני לא מתכוונת לשלם מחיר כזה ומטרת הנסיעה היא רק לראות את הבית. לבסוף הוא נכנע לתחנוני.



הבית היה מיוחד - הוא היה פינתי והשטח נראה גדול וכלל שתי חניות צמודות. כשנכנסנו פנימה, אני לא כל כך התלהבתי. הסלון לא היה מספיק גדול לטעמי. בעלי, לעומת זאת, נדלק ממבט ראשון.



בסופו של דבר קנינו את הבית, לא לפני שבעלת הבית הזהירה אותנו שלא לפתח יותר מדי יחסי חברות עם השכנים כי זה לא בריא. חייכתי והסברתי לגברת כי אני לא נוהגת להתרועע עם השכנים, למרות שברמת גן יש לי שכנה שאני בקשר איתה עד היום.



כמה ימים לאחר שעברנו לבית החדש פגשתי את השכנה שגרה מימיני והיא סיפרה לי שבזמן בניית הבית, 18 שנה קודם לכן, הדיירים שגרו לפנינו "גנבו" 20 סנטימטרים מהשטח שלהם. לא חלף שבוע, והשכנה משמאלי סיפרה לי שגם לה "גנבו" מספר סנטימטרים מהשטח בזמן הבנייה. האמת שהייתי מבוהלת. לא ידעתי מה לעשות והחלטתי להניח לעניין ובלבי חשבתי שאולי הגברת שמכרה לי את הדירה צדקה.



עברו עוד כמה חודשים. יום אחד יצאתי לגינה וחטפתי הלם. השכנה גזמה עץ ענק בחצר שלה שיצר חייץ בין החצר שלי לשלה, ואיפשר לשנינו פרטיות. הפרטיות נעלמה והנה אנחנו רואים את צדי הבתים הכעורים. יום למחרת פגשתי את השכנה בעלת העץ ופניתי אליה בנימוס: "תגידי לי, אני מאוד סקרנית לדעת למה הורדת את העץ שהיה כאן שנים רבות?" היא חייכה אלי וענתה: "כי אני אוהבת אותך ורוצה לראות אותך והעץ הסתיר לי". אחרי תשובה כזאת מה היה לי להוסיף. עברו מאז עשר שנים, היחסים שלי עם השכנים מצוינים. והשכנה (בלי העץ) מפנקת אותנו כמעט כל שבת במאכלים עיראקים טעימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully