וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דופלקס משופץ ביפו עם נוף פתוח לים

רנית נחום-הלוי

5.6.2009 / 7:11

בתנועה



שם: כרמית ירון (52)

עיסוק: עיצוב וסטיילינג



מצב משפחתי: גרושה + 3



איזה נכס את מוכרת? "אני מוכרת דירת דופלקס בשטח 102 מ"ר ברחוב שערי ניקנור 9 ביפו. הדירה נמצאת בבניין עתיק, מיועד לשימור, ששופץ. מדובר בבניין בגובה שתי קומות, המאופיין בין השאר בדלת צרפתית המורכבת משתי כנפיים, מבואה ענקית וריצוף אבן מיוחד בכל הדירות.



"רכשתי את הדירה לפני כשנה, ואת השיפוץ התחלתי לפני כמה חודשים. בדירה יש תקרות גבוהות והחלונות, עם תריסי עץ, גבוהים בהתאם. היא כוללת שני אגפים נפרדים, כשבכל אחד יחידת הורים, שירותים ומקלחת צמודים. בקומת הכניסה חדר שינה אחד, מטבח, סלון ומרפסת לכל האורך. המטבח עבר שיפוץ, וכך גם המקלחות שרוצפו בשיש והורכבו בהן כלים סניטאריים בסגנון עתיק ויוקרתי. חדר השינה בקומה העליונה כולל, כאמור, שירותים ומקלחת צמודים ויוצאת ממנו מרפסת גדולה המשקיפה לים".



השכונה: "מדובר בסביבה מיוחדת: יש בה אוכלוסייה מעורבת - יהודית, מוסלמית ונוצרית - המקיימת יחסי שכנות טובים. מהבית ניתן לשמוע את פעמוני הכנסייה ואת קריאות המואזין. הבית ממוקם במרחק כ-5 דקות הליכה מהים ובסביבה יש גינות ציבוריות, בתי ספר ומוסדות דת.



"השכונה עוברת פיתוח בשנים האחרונות ובמרביתה שודרגו התשתיות ושופצו המבנים. הבניין שלי ממוקם בנקודה הגבוהה ביותר ברחוב, כך שיש ממנו תצפית מצוינת לים ולגגות האדומים של בתי יפו. במקום לא קיימת תב"ע לבנייה - תמיד יהיה נוף מהדירה".



מחיר מבוקש: 1.9 מיליון שקל.



לפי מה קבעת את המחיר? "ערכתי השוואת מחירים של נכסים משופצים ולא משופצים שנמכרו בסביבה והתייעצתי עם מתווכים. לדעתי, מחיר הדירה אינו גבוה - אלא משקף את היתרונות הגלומים בה".



מדוע החלטת למכור את הדירה דווקא עכשיו? "סיבות אישיות".



לאן את מתכננת לעבור? "קיימת אפשרות שאשכור דירה לשנה, אבל אני מעדיפה לרכוש נכס באזור. את הרכישה אבצע רק לאחר מכירת הנכס".



חוששת מקשיים במכירה בגלל המצב הכלכלי? "אני אופטימית. אני מוכנה למשא ומתן ריאלי. כבר קיבלתי הצעה נמוכה בכ-300 אלף שקל מהמחיר המבוקש - וסירבתי".



כמה זמן את מציעה את הדירה למכירה, ואיך? "אני מציעה את הדירה למכירה במשך כחודש דרך אתרי האינטרנט. כבר הגיעו מתעניינים, כמה מהם מחפשים דירות להשקעה ביפו. רובם התלהבו מהדירה".



לפרטים: כרמית - 2674095-052

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully