וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנליסט: על בסיס מגמות ב-108 השנים האחרונות - שוק המניות בארה"ב בפתח תקופה של עליות

סוכנויות הידיעות

5.6.2009 / 19:48

הזינוק של מדד דאו ג'ונס ב-13 השבועות האחרונים, שני רק לעליות אחרי השפל הכלכלי הגדול



העליות בשוקי המניות בארה"ב במהלך 13 השבועות האחרונים מאז השפל שרשמו בתחילת חודש מארס, הן הראלי השני בגודלו לאחר העליות החדות שנרשמו אחרי תקופת השפל הכלכלי הגדול בשנות ה-30 של המאה הקודמת, ומאז השקת מדד המניות דאו ג'ונס נרשמו פחות מ-20 מקרים של ראלי דומה, לפי האנליסט יו ג'ונסון מחברת הייעוץ ג'ונסון אילינגטון אדוויזרס, דיווח אתר חדשות הפיננסים מרקטווץ'. ג'ונסון העריך עוד כי משמעות הדבר היא כי מדובר בתחילתה של תקופת עליות מתמשכת.



"מאז שנת 1900, תקופה של 108 שנים, נרשמו רק 18 מקרים שבהם רשם המדד זינוק משמעותי של יותר מ-20% ברבעון אחד", אמר ג'ונסון. "זו היא תחילתו של שוק פרי חדש, ואני אומר זאת בביטחון מלא ובאצבעות צלובות", הוסיף ג'ונסון.



במהלך 13 השבועות שהחלו ב-9 במארס והסתיימו ביום שישי שעבר, נסק מדד דאו ג'ונס ב-28.3%, זינוק ששני בגודלו רק לקפיצה של 40.8% שרשם המדד ב-13 השבועות שהסתיימו ב-27 במאי, 1932.



על בסיס מגמות העבר, הסיכויים לכך שמדד דאו ג'ונס יהיה ברמה גבוהה ביותר בעוד שלושה שבועות, שווים לסיכויים שיהיה נמוך יותר. עם זאת, הסיכויים לכך שיהיה ברמה גבוהה יותר בעוד שלושה חודשים, גבוהים יותר.



"על בסיס העבר, אי אפשר לדעת איפה נהיה בתוך ארבעה שבועות. אבל בתוך 12 שבועות, הסיכויים מצביעים על כך שהמדד יהיה גבוה ב-3.8% מרמתו כעת", אמר ג'ונסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully