וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניוויז'ן של סבן חזרה למסלול: תוכל לפרוע את חובותיה ואינה בסכנת השתלטות

סוכנויות הידיעות

6.6.2009 / 18:14

מקורות של "ניו יורק פוסט": ג'ון מאלון שרצה להשתלט על החברה חושב שיוניוויז'ן היא השקעה מצוינת



חברת הטלוויזיה של סבן, יוניוויז'ן, נדמתה כקורבן פוטנציאלי למשבר האשראי לפני כמה חודשים. אולם מסף חדלות פרעון חזרה יוניוויז'ן בחזרה למצב שבו תוכל לפרוע את חובותיה ולהימנע מהשתלטות עליה על ידי איל המדיה, ג'ון מאלון.



הסיבה לשיפור במצבה – הפשרת שוקי האשראי והירידה בריבית על אג"ח קונצרניות, דיווח "ניו יורק פוסט". החברה פועלת עתה לממן מחדש חובות של מיליארד דולר שעומדים לפרעון ב-2011, לפי מקורות יודעי דבר. אם היא תצליח, יהיה לה מרווח נשימה עד 2014.



ליוניוויז'ן היו חובות של 10 מילאירד דולר, אשר מאלון, הבעלים של חברת ליברטי מדיה, שקל לרכוש בעת שנסחרו ב-43 סנט על הדולר. מקורות של "ניו יורק פוסט" אמרו כי מאלון נסוג מכך, כאשר שווי האג"ח חזר וטיפס ל-70 סנט לדולר. מאלון עשוי להמתין בסבלנות לנפילה נוספת של יוניוויז'ן. המקורות אמרו ל"פוסט" כי מאלון מעריך מאוד את חיים סבן וחושב שיונוויז'ן היא השקעה אטרקטיווית ומעניינת.



סבן רכש את יוניוויז'ן לאחר שביצע כמה עסקות גדולות ומצליחות בתחום המדיה – הוא מכר בתחילת העשור את ערוץ פוקס פמילי לדיסני; רכש את פרוזיבן הגרמנית ומכר אותה ברווח; וב-2006 רכש את יוניוויז'ן, רשת הטלוויזיה האמריקאית דוברת הספרדית, זמן לא רב לפני תחילת המשבר הפיננסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully