וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב פרי מאמין במוסד הנישואים: התחתן ביום שישי עם אסנת מרקוביץ' בנישואיו השלישיים

מורן הרפז

6.6.2009 / 21:49

לאחר כמעט ארבע שנים של זוגיות עם בחירת לבו יו"ר בנק המזרחי-טפחות התחתן ביום שישי בבית כנסת בתל ברוך בתל אביב ■ באירוע השתתפו כ-150 איש ■ באו לברך את הזוג המאושר: אלי יונס, משפחת עופר, משפחת ורטהיים, אלי פפושדו, דוד ואורית אפרתי, משה ופנינה אדר



יעקב פרי, יו"ר בנק המזרחי-טפחות, היה עסוק מאוד ביום שישי. את צהרי היום בילה בית כנסת בתל ברוך בתל אביב, הסמוך לביתו, שבו התחתן זו הפעם השלישית, לאחר כמעט ארבע שנים של זוגיות עם בחירת לבו, אסנת מרקוביץ'. באירוע השתתפו כ-150 איש. לאחר הטקס הרימו המוזמנים כוסית לחיים והשביעו את תיאבונם בארוחת צהריים בגינת בית הכנסת.



באו לברך את הזוג המאושר: מנכ"ל המזרחי-טפחות אלי יונס ובעלי השליטה ממשפחות עופר וורטהיים. עוד הגיעו: אלי פפושדו, דוד ואורית אפרתי, משה ופנינה אדרי, אמנון ליפקין-שחק ורעייתו טלי ואילן גרינבוים.



לאחר סיום החלק הרשמי, התפנה הזוג לחגוג את איחודם בערב בחברת כ-800 איש במושב בצרה בפרדס שבחצר ביתם של מגי ותולי פיינגולד, בעלי הקייטרינג מגי ותולי וחבריהם של בני הזוג. מצד השלטון באו אהוד ברק ורעייתו נילי פריאל, ציפי לבני ובעלה נפתלי שפיצר, סילבן שלום ורעייתו ג'ודי ניר-מוזס. מצד ההון: דרורית ורטהיים, אייל, עידן וליאורה עופר באו לעשות כבוד ליו"ר, וגם עמיקם כהן, נוחי ואורלי דנקנר, יו"ר בנק הפועלים היוצא דני דנקנר והמנכ"ל הנכנס ציון קינן, שאולי כבר התחילו בחפיפה לתפקיד, דוד תמיר, יוסי מימן, דוד פתאל, רני והילה רהב, אלי יונס, ישי דוידי ושי אגסי, שחברתו בטר פלייס ממומנת על ידי האחים עופר, שהם בעלי עניין בהמזרחי-טפחות.



גם החבר'ה מהשירות הביטחוני הפגינו נוכחות: שאול מופז, ראש אמ"ן לשעבר זאב פרקש והרמטכ"ל אבי אשכנזי. עוד באו: אלפרד אקירוב, דוד קלגסברג, גד זאבי, מושיק תאומים ודב תדמור. בתחום הקולינרי: שלא במפתיע, קייטרינג של מגי ותולי. האוכל היה בעל צביון מזרח תיכוני, ובין השאר, כלל דוכני שוארמה, דוכן בשרים ודגים, עגלות פיצוחים, מזנוני מנות אחרונות, ואיך אפשר בלי הרבה אלכוהול. בתוכנית האמנותית: ליעקב פרי היה תפקיד משולש ­ חתן טרי, מארח ומנחה ­ לבסוף הוא גם ניגן בחצוצרה.



עוד הופיעו: מתי כספי עם פרי, שמעון בוסקילה, בת? של מרקוביץ' ולהקת הבוסתנאים. האורחים פיזזו על הבמה עד שעות הלילה המאוחרות. ומה בנוגע למעטפות? האורחים התבקשו להחליף את המתנות המסורתיות בתרומה למחלקה לחולי הסרטן בביה"ח תל השומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully