וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת פרטנר: קרן פימי ושאול אלוביץ' מתעניינים; בני אלג'ם דחה את ההצעה

אורה קורן

7.6.2009 / 9:26

מקורות בשוק ההון: העסקה טובה רק במחיר השוק, ללא פרמיית שליטה



בעלי השליטה בפרטנר מנסים למכור אותה במחיר הגבוה ממחיר השוק, אף שהמניה רשמה עליה ניכרת מתחילת 2008 חרף המשבר הכלכלי העולמי - כך מסרו מקורות בשוק ההון. להערכתם, אם תיסגר עסקה, היא תהיה סביב מחיר השוק של פרטנר, הנע בחודשים האחרונים סביב 10 מיליארד שקל. המקורות הזכירו כי גם לפני כשנה וחצי ניסתה האצ'יסון למכור אחזקותיה בפרטנר, אולם הפרמיה שדרשה, בשיעור של כ-20% מנעה את ביצוע העסקה.



בעלי השליטה מנסים לקדם את המכירה במחיר הגבוה כשהם מציגים למועמדים לרכישה את אפשרות להפוך את פרטנר לחלק מקבוצת תקשורת גדולה יותר, במהלך עסקי נוסף. לאלוביץ' הם מציעים לשלב אותה בקבוצת התקשורת שלו, ולאחרים הם רומזים, כי ניתן לחבר אותה לחברת הכבלים, HOT. בתי ההשקעות המעורבים במכירה, לאומי ושות' ויו.בי.אס, ערכו בדיקה ראשונית בבנקים שהעלתה,כי הם מוכנים לממן כ-50% מהעסקה, המוערכת בלמעלה מ-5 מיליארד שקל.



קרן פימי בשליטת ישי דוידי מתעניינת בהצעה שקיבלה לרכישת פרטנר ומנהלת בדיקה ראשונית בנושא. בניגוד לפרסומים, פימי לא מנהלת מגעים עם קרן רוהן ולא פנתה לבנקים. באפשרותה של פימי לרכוש את החברה בעצמה עם משקיעים קיימים בקרן, שבוחנים מידי פעם להצטרף להשקעותיה גם כמשקיעים נוספים.



שאול אלוביץ' הביע, ככל הנראה, עניין גדול יותר לרכוש את החברה. לעומתם, בני אלג'ם, שהיה המועמד השני לרכישת בזק, אחרי אייפקס, דחה את ההצעה. פניות נוספות נעשו לקרנות השקעה ברחבי העולם. כך מסרו המקורבים להליך המכירה של פרטנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully