וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלם השיקה את הטלפון החכם החדש שלה - Pre - ותוך שעות ספורות המכשיר אזל בחלק מהחנויות

סוכנויות הידיעות

7.6.2009 / 9:23

הפרה ממוצב כמתחרה ל-iPhone הפופולרי של אפל, ואנליסטים צופים כי בסוף השבוע ימכרו כ-150 אלף יחידות



פרה (Pre), הטלפון החדש מבית פאלם, שמוצב כמתחרה ל-iPhone הפופולרי של אפל, אזל תוך שעות ספורות בחלק מהחנויות המשווקות, בעקבות מלאי קטן מדי לעומת הביקוש. פאלם הכריזה על המכשיר בינואר, והלקוחות שהיו מעוניינים בחלופה ל-iPhone כבר מילאו את רשימות ההמתנה של ספרינט נקסטל, מפעילת הסלולר בה מוצע המכשיר באופן בלעדי בארה"ב.



לדברי ג'ניפר פריזצ'ה, אנליסטית בואקוביה, חלק מחנויות בסט ביי קיבלו מכשירים בודדים בלבד, וכל חנויות ספרינט באזור שיקגו קיבלו כ-30-50 מכשירים. פאלם צפויה לספק משלוחים נוספים של המכשירים בימים הקרובים. "פשוט אי אפשר למצוא את הפרה. הוא אזל בכל מקום", אמרה פריזצ'ה לסוכנות הידיעות בלומברג. "זה למעשה יכול לעזור להם, כי זה יוצר המולה תקשורתית סביבו". להערכת לורנס האריס, אנליסט בחברת CL קינג אנד אסושיאייטס, פאלם עשויה למכור כ-150 אלף מכשירי פאלם בסוף השבוע. מייקל ווקלי, אנליסט בפייפר ג'פרי, צופה כי מספר המכשירים שיימכרו בסוף השבוע יגיע לכ-200 אלף.



הפרה משווק במחיר של 199 דולר והתחייבות של שנתיים לרשת ספרינט. מערכת ההפעלה של הפרה מסוגלת, בין היתר, לשלב יומנים, רשימות קשר והודעות מחשבונות נפרדים. למכשיר מסך מגע ואפשרות לעבור מיישום ליישום מבלי לסגור את הקודם.



מניות פאלם וספרינט התחזקו השנה בעקבות הציפייה למכשיר שיסייע לשתי החברות לצאת מהמשבר בו היו נתונות, בעקבות בריחת לקוחות וירידות במכירות. פאלם, מהחלוצות של תחום הטלפונים החכמים, איבדה מנתח השוק שלה בעקבות כניסתם של מכשירים כמו ה-iPhone של אפל והבלאקברי של ריסרץ' אין מושן (RIM). לספרינט יש הסכם בלעדיות לשיווק ושימוש בפרה עד לסוף השנה. גם מתחרותיה ורייזון ו-AT&T הביעו עניין במכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully