וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשחק בבית באמצעות הממיר: פלייקסט גייסה 2 מיליון דולר

גיא גרימלנד

7.6.2009 / 12:02

החברה מפתחת פלטפורמה המאפשרת דחיסה ושידור של משחקי וידאו גרפיים עשירים על גבי רשתות VOD קיימות



חברת פלייקסט, שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת שרת וידאו לדחיסה ושידור של משחקי מחשב, השלימה סבב גיוס של שני מליון דולר.



חלקה של קסניה בהשקעה הינו 350 אלף דולר. עם יתר המשקיעים נמנים חברת רוטל קום מקבוצת ח.מר תעשיות ומשקיעים פרטיים מהתחום. סכום הגיוס המקורי היה 1.5 מיליון דולר אך הוגדל לשני מיליון דולר.



לאחר ההשקעה מחזיקה קסניה ב-33.34% מהון המניות של פלייקסט בדילול מלא. פלייקסט הוקמה לפני כשנתיים. יזמי החברה הינם גיא דה בר וד"ר נתן פטרפרפוינד.



החברה מאפשרת למנויי חברות הכבלים לשחק במשחקים גרפיים עשירים. השרת שמפתחת החברה יאפשר לחברות כבלים וטלפוניה לספק שירותי משחקים בתלת מימד ברמה המתחרה במשחקים על מחשבים אישיים או קונסולות משחקים, ללא צורך בשינוי הממירים הקיימים בבית המנוי או בתשתית הרשת.



שוק היעד של פלייקסט הוא שוק משחקי הווידיאו, הנאמד במיליארדי דולרים בשנה, כאשר ניצול התשתית של הכבלים מספק לה את הפריסה בעשרות מיליוני בתי אב, ללא צורך בקניית חומרה נוספת מצדם ותוך בניית השירות על גבי תשתיות השידור החומרה והבילינג הקיימות. פלייקסט נמצאת בימים אלה בשלב של מגעים מסחריים להתקנת המערכת שלה עם לקוחות בארץ ובחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully