וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מינהלת ליגת הכדורסל תובע את אתר ONE ואופירה אסייג במיליון שקל בגין פגיעה בשמו הטוב

אופיר בר-זהר

7.6.2009 / 14:13

אבנר קופל טען כי האתר מייצר "בנק" של תמונות ומידע אשר עשויים להביך בכירים מתחום הספורט



יו"ר מינהלת ליגת הכדורסל, אבנר קופל, הגיש הבוקר תביעה נגד אתר ONE ואופירה אסייג, בגין פגיעה בשמו הטוב ובפרטיותו. בתביעה, על סך מיליון שקל, שהוגשה על ידי עורך הדין חגי אשלגי לבית המשפט השלום בתל אביב, טוען קופל כי בפינת הרכילות באתר (גליצ'ים) פורסמו כמה ידיעות שקריות אודותיו, בין השאר על כך שבת זוגו נמצאת בהריון.



בתביעה מצוינת ביקורת חריפה כלפי ONE, כאשר נכתב כי "הנתבעים והגברת אסייג בפרט, פועלים שיטתית בדרך של איומים על בכירים בעולם הספורט. הם מייצרים, באמצעות צוות של צלמי פפראצי ובדרכים אחרות, "בנק" של תמונות ומידע, אשר לדעתם עשויים להביך בכירים מתחום הספורט, ומביאים לידיעתם של אותם בכירים את דבר קיומם של אותם צילומים ומידע מביכים, במטרה להלך עליהם אימים".



בנוסף נטען בתביעה כי האתר מתנכל לקופל מסיבות עסקיות בשל הסכם שחתמה המנהלת עם ערוץ הספורט, יריב של ONE. בתביעה מצוין כי "לאחר פרסום הידיעות פנה התובע טלפונית לגברת אסייג, והפנה את תשומת לבה לידיעות הממוחזרות והשגויות בעליל. הגברת אסייג ענתה לתובע: 'שמרתי עליך במשך תקופה ארוכה אך בגלל שאתה עובד עם ערוץ 5 בלעדית אין לי אפשרות אחרת'. כך גברת אסייג הודתה מפורשות כי פרסום הידיעות השגויות והכוזבות אודות התובע והסובבים אותו, נועדו כדי לפגוע בו בשל פעילותו הציבורית בקשר עם מנהלת ליגת העל בכדורסל".



מ-ONE ואופירה אסייג טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully