וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסומאי ישראלי וצעירה מלזית זכו בתחרות ב-יו טיוב וישתתפו בתחרות פרסום לצעירים בפסטיבל קאן

איילה צורף

7.6.2009 / 14:42

הזוכים הישראלים הם גיא דיין ודורי בן שאול, בעלי "המזבלה" ורועי כהן מ-Y&R אינטראקטיב



הצלחה ישראלית ראשונה במוקדמות תחרות הפרסום של פסטיבל קאן: אנשי הפרסום גיא דיין ודורי בן שאול, בעלי משרד הפרסום גרילה "המזבלה", ורועי כהן מ-Y&R אינטראקטיב זכו בתחרות הפרסום לצעירים שניהלה חברת יו טיוב.



לצפייה בסרטון הזוכה



700 צוותים מהעולם הגישו סרטוני פרסומת לתחרות עבור הארגון הבין-לאומי Oxfam, העוסק בבעיות התחממות כדור הארץ. המגבלה היחידה היתה על גיל המתמודדים שהוגבל ל-28 ומטה.



שני הזוכים, שיחד ירכיבו את הצוות שייצג את יו טיוב בפסטיבל קאן בתחרות הפרסום לצעירים, הם גיא דיין ממשרד הפרסום "המזבלה", ואדליין צ'ו מקואלה למפור, מלזיה.

את הזוכים בחרו הגולשים (שקלול מספר הצפיות בכל סרטון) יחד עם 35 שופטים מבכירי תעשיית הפרסום העולמית. בפסטיבל עצמו יתבקשו הצוותים מרחבי העולם, כמו גם צוות יו טיוב, לייצר סרטון פרסומת באמצעות מצלמה סלולרית, בתוך 48 שעות, לפני בריף מקצועי שינתן במקום.

"המזבלה" התחיל לפני שלוש שנים כבלוג אודות תעשיית הפרסום, ששני כותביו הם דיין ובן שאול. לאחר שהפך לבלוג פופולרי, פתחו השניים משרד פרסום תחת אותו השם. באחרונה ניהלו כמה מהלכי פרסום גרילה, הבולט בהם הוא לבושם של כריסטינה אגילרה, במסגרתו תלו קולבים ברחובות הערים הגדולות, ועליהן תלויה דוגמית של הבושם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully