וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נושי טריביון צפויים לתפוס השליטה מידי המיליארדר סם זל במסגרת פשיטת הרגל

רויטרס

8.6.2009 / 8:53

לפי תוכנית ארגון מחדש של החברה, תוצע עסקת החלפת חובות בסך 8.6 מיליארד דולר במניות החברה



המו"לית טריביון ונושיה נמצאים במשא ומתן במסגרת פשיטת הרגל של החברה, שככל הנראה יוביל להעברת השליטה במו"לית מהמיליארדר סם זל לקבוצת בנקים ומשקיעים, כך דיווח "שיקאגו טריביון". התוכנית מתמקדת בהחלפת חובות תמורת מניות בחברה. הנושים, המחזיקים אג"ח בכירות בסך 8.6 מיליארד דולר, יקבלו את נתח השליטה בעקבות עסקה שכזו.



במסגרת התוכנית לארגון מחדש, יבוטל כתב האופציה של סם זל בסך 90 מיליון דולר, המקנה לו את הזכות לרכוש כ-40% מהחברה תמורת 500 מיליון דולר, ומאפשר לו את השליטה בטריביון. כתב האופציה ניתן לזל במסגרת רכישתו את טריביון תמורת 8.2 מיליארד דולר, והפרטתו את החברה, ב-2007.



עובדי טריביון מחזיקים ב-100% ממניות החברה באמצעות מבנה ארגוני הזכאי להקלות מס, המכונה s-corp esop, לפי הדיווח ב"שיקאגו טריביון". מבנה זה עשוי להקשות על העברת השליטה באמצעות מניות לנושים.



טריביון מסרה ל"שיקאגו טריביון" כי זל וחברי ההנהלה עדיין פעילים ומחוייבים לחברה, והוסיפה כי "תכנית הארגון מחדש טרם הושלמה, ומוקדם מכדי להעריך מה יהיה מבנה הבעלות הסופי". רויטרס לא קיבלה תגובה מטריביון, המחזיקה בבעלות על "שיקאגו טריביון", כמו גם על "לוס אנג'לס טיימס". טריביון הגישה בקשה להגנה מפני נושים במסגרת פשיטת רגל (צ'פטר 11) בדצמבר, בעקבות חובותיה הכבדים והחולשה במגזר העיתונות בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully