וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם רון, מנהל השיווק של איסתא: מעל 100 אלף משפחות יטוסו לחו"ל הקיץ

עירית רוזנבלום

8.6.2009 / 11:52

למרות הסימנים של ירידה בתיירות היוצאת, עיקר הפגיעה היא בתיירות העסקית ובחופשות של ועדי העובדים



מסך כ-1.1 מיליון ישראלים שיוצאים מדי שנה לחו"ל בחופשת הקיץ, יש מעל 100,00 משפחות, כך אומר נועם רון, מנהל השיווק של איסתא. לדבריו, יעדי החופשה של המשפחות מתחלקים בין נסיעות לקלאבים בטורקיה או ליעדי נופש כמו כרתים, רודוס, בולגריה וקפריסין בשהות ממוצעת בין 4-7 ימים; טיולים למערב אירופה עם רכב (לעיתים באופן מאורגן), בעיקר לצרפת, הולנד, בלגיה, גרמניה, איטליה וספרד בשהות ממוצעת 7-10 ימים וטיולים ארוכים ויקרים יותר לארצות הברית ותאילנד עם שהות ממוצעת 14-21 יום.



מחיר חופשה משפחתית של 2 הורים ו-2 ילדים על בסיס "הכל כלול" בקלאב "קרמלין" ל-3 לילות ביולי, תעלה באיסתא 1,520 דולר ל-4 בחדר אחד, באוגוסט המחיר 1,676 דולר. חופשה משפחתית ברודוס במלון "קפסיס" על בסיס חצי פנסיון ל-4 לילות ביולי 1,916 דולר לארבעה ובאוגוסט 2,036 דולר.



חברת התיירות "קווי חופשה" הודיעה כי לוח הטיסות של החברה לקיץ הקרוב כולל כ-140 טיסות שבועיות למגוון יעדים עם עשרות אלפי מושבים בשבוע. החברה משווקת טיסות יומיות של אל על ללונדון, פריז ואמסטרדם, טיסות לחמישה יעדים בגרמניה: ברלין, מינכן, באדן באדן, דיסלדורף ופרידריכסהפן, 3 טיסות שבועיות לברצלונה ועשרות טיסות למגוון יעדי ערים נוספים. כמו כן תפעיל החברה מגוון טיסות שכר, וחבילות נופש ליעדים קרובים באגן הים התיכון.



למרות הסימנים של ירידה בתיירות היוצאת, עיקר הפגיעה היא בתיירות העסקית ובחופשות של ועדי העובדים ופחות אצל הנוסע הפרטי. ארנון אנגלנדר מנכ"ל "קווי חופשה" מעריך שהקיץ צפוי מספר יוצאים דומה לזה שבשנה שעברה. "אומנם אנו נמצאים בעיצומו של מיתון, אך מחיר הטיסות והחבילות ליעדי אגן הים התיכון ואירופה ירדו בכ-20% לעומת הקיץ שעבר בשל המשבר הכלכלי הגלובלי והוזלת מחיר הדלק הסילוני", אמר.



לדבריו, מסתמנת הקיץ עליה בביקוש לחבילות ליעדים קרובים כמו כרתים, קפריסין, רודוס ובורגס שבבולגריה. אי לכך החברה החלה לשווק ביעדים אלו חבילות עם מלונות 5 כוכבים על בסיס "הכל כלול".



יחד עם זאת, גם השנה תפעיל החברה בין 30-20 טיסות בשבוע לאנטליה ותשווק חבילות ל-21 קלאבים בלעדיים ברמה גבוהה.



ארקיע החלה לשווק טיסה שבועית, בימי שבת, בחודשים יולי - אוגוסט, לאי סאמוס שביוון. הטיסה היא ישירה ואורכה שעה וארבעים דקות בלבד.



המחיר לאדם בחדר זוגי, החל מ-666 דולר לטיסה + 7 לילות במלון + העברות ומיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully