וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מכון התקנים בעיצומים; פותחים במאבק נגד פיטורי עובדים במסגרת תוכנית רה-ארגון

חיים ביאור

8.6.2009 / 13:15

ההסתדרות: "זו תוכנית צינית שמצדיקה מאבק של העובדים ואנו ניתן לו גיבוי מלא"



עובדי מכון התקנים הישראלי פתחו אתמול בעיצומים. העובדים הודיעו כי העיצומים יחריפו מדי יום עד כדי שביתה מלאה, במחאה על "תחילתו של גל פיטורים", כדבריהם. לטענת יו"ר ועד עובדי מכון התקנים, צבי גרינוולד, אתמול החליט מנכ"ל המכון, דורון טמיר, לפטר שתי עובדות במכון ולפי התוכנית שגיבש יפוטרו עובדים נוספים, במסגרת רה ארגון שיבוצע בקרוב, במטרה לייעל את המוסד.



מכון התקנים, שהוא גוף ציבורי מתוקצב, מעסיק 800 עובדים. בראשית 2009 הכריזה ההסתדרות, לבקשת הוועד, על סכסוך עבודה נגד ההנהלה, בשל תוכנית הרה ארגון, שהוועד מתנגד לה.



במרחב תל אביב של ההסתדרות אומרים כי בעוד עובדים במכון צפויים לפיטורים, על פי המבנה החדש המתוכנן למכון על ידי צוות ההנהלה בראשות טמיר, יכהנו לא פחות מ-34 בעלי תפקידים בכירים לעומת 19 בעלי תפקידים בכירים המכהנים בן כיום - גידול של 80%.



עלות השכר של כל אחד מהעובדים הבכירים תהייה, על פי ההסתדרות, 50-40 אלף שקלים לבכיר בתוספת של 5,000 שקלים עבור אחזקת רכב. בנוסף ימונו לבכירים אלה 15 מזכירות. לטענת ההסתדרות, תוספת העלות לקופת המכון כתוצאה ממינוי הבכירים החדשים מגיעה ל-11 מיליון שקלים בשנה. "זו תוכנית צינית שמצדיקה מאבק של העובדים ואנו ניתן לו גיבוי מלא", אומרים בהסתדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully