וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ הישראלי EarlySense קיבל אישור ה-FDA לשיווק מערכות אוטומטיות לניטור מצבם של חולים

פז וייסמן

8.6.2009 / 14:45

החברה בשיתוף פעולה עם רשת בתי חולים בארה"ב



חברת הסטארט אפ earlysense, אשר מפתחת מערכת בקרה אלחוטית למעקב אחר חולים ללא מגע, קיבלה אישור מה-fda ואישור ce מהאיחוד האירופאי להתחלת מכירות של מוצר ה-everon - הן לבתי חולים והן לבתים. עד היום גייסה החברה כ-9 מיליון דולר. לדברי אבנר הלפרין, מנכ"ל החברה, earlysense צפויה להתחיל למכור את המוצרים שלה בשנת 2010. הלפרין מסיף כי לחברה יש הסכם שיתוף פעולה עם רשת בתי החולים השמינית בגודלה בארה"ב, chw, לצורך בחינה של הטכנולוגיה. לגבי פוטנציאל ההכנסות של החברה העדיף הלפרין שלא להתייחס.



סיפורה של החברה מתחיל לפני כ-4 שנים לאחר שהוקמה בידי אבנר הלפרין, ד"ר דני לאנג', גיא שנער ויוסי גרוס. מערכת ה-everon הינה מערכת לחישה אלחוטית ללא מגע חיישנים הנמצאים על החולה עצמו. הרעיון המקורי של החברה היה לספק מענה לחולי אסטמה בביתם, ללא צורך בבקרת רופא. אולם הלפרין אומר כי החברה זיהתה פלח שוק גדול יותר והחליטה שעליה להיכנס לבית החולים, ולא להסתפק בציוד לבתים של החולים.



עוד מוסיף הלפרין: "בבתי החולים בארה"ב יש כמיליון מיטות שלא מנוטרות באופן תמידי. החולה שוכב במיטה ובמשך 4-6 שעות האחות לא רואה אותו כלל. היום ויותר ויותר מנהלי בתי חולים זקוקים לטכנולוגיה כזו, בגלל שמספר המאושפזים עולה ביחס למספר הרופאים. לכן גם הגופים הרגולטוריים בארה"ב דוחקים בבתי החולים להתחיל ולהשתמש במערכות אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully