וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכשיו עיתונאים לא תצטרכו להיות אלמוניים יותר: אתר חדש מבטיח להפוך כתבים למותג

סוכנויות הידיעות

8.6.2009 / 16:38

במסגרת האתר True/Slant ינהלו הכותבים דיאלוג עם הקוראים ויאשרו בעצמם תגובות למאמריהם



מעתה ואילך עיתונאים באינטרנט לא יצטרכו להיות אלמונים יותר - או לפחות כך מבטיח להם האתר החדש t, שמתיימר למתג את הכותבים בו ולבנות קהילה סביבם.



האתר, שנוסד על ידי לואיס דבורקין, לשעבר סגן נשיא בכיר ב-aol, מעודד לפי דבורקין את כותביו לחשוב על עצמם כמותגים עצמאיים ולפתח קהילת קוראים סביבם. "העיתונאים הופכים מותג בפני עצמם. מדובר בהם - בידע שלהם, במומחים שלהם ובאמינות שלהם - והקוראים יכולים להימשך לכך ולהפוך לחלק מחייו המקצועיים של הכותב"



במסגרת true/slant, משלבים הכותבים כתיבה עיתונאית, בלוגים, פרשנות וקישורים לדיווחי חדשות אחרים. הרעיון אינו חדש, וכבר נעשה בו שימוש באתרים כמו "האפינגטון פוסט". האתר כולל 100 כותבים, בהם כתבים בכירים ב-cnn, "רולינג סטון" ו"ניוזוויק", המחויבים במסגרת כתיבתם באתר לנהל דיאלוג עם הקוראים. בניגוד לאתרים רבים, הם יוכלו לשלוט עצמם בתגובות למאמריהם, אך יידרשו לאשר מספר מסוים של תגובות מדי חודש.



המודל העסקי של האתר הוא יוצא דופן, וכולל לצד פרסומות טקסט ובאנרים כמו כל אתר אחר גם עמודים מיוחדים למפרסמים, בדומה לעמודיהם האישיים של הכותבים. לדברי דבורקין, הרעיון קיבל תגובות חיוביות מאד מצד חלק מהמפרסמים באתר. "כל מפרסם היה רוצה משהו קצת שונה מהדרך המסורתית בה מוצגות מודעות", אמר דבורקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully