וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה ישראל למתווך בהרצליה: הפסק השימוש במילה סביונים

גיא ליברמן

8.6.2009 / 17:44

בחברה גילו כי משווק דירות השתמש במותג סביונים לכינוי פרויקט מגורים בן 18 קומות



בפעם הבאה שאתם עושים שימוש במלה סביונים, כדאי שתדעו כי הדבר יכול להביא אתכם לעימות מול חברת . נציגי החברה שמחזיקה מ-91' בסימן המסחרי סביונים, גילו כי פרויקט מגורים בן 18 דירות ברחוב בן גוריון בהרצליה, שאינו קשור לחברה, החל לשווק עצמו באחרונה תחת השם סביוני הרצליה.







מדובר בפרויקט של היזם בצלאל מזרחי, שאותו משווק המתווך צורי ז'אן מסוכנות התיווך ז'אן נכסים. האחרון קיבל בשבוע האחרון מכתב מעורכי הדין של אפריקה ישראל, המתרה בו מהמשך השימוש במלה סביונים בהקשר לפרויקט. "אפריקה ישראל ביססה את המותג סביונים, המלווה בנייני מגורים ונכסים מניבים בכל ישראל", נכתב במכתב חריף של אפריקה ישראל לז'אן. "השימוש בסימן המסחרי לא נבחר באקראי שכן אתם מודעים היטב למותג סביונים...בהתנהלותכם אתם מתעשרים על חשבוננו ועל כן אנו זכאים לפיצויים". המכתב קובע אולטימטום של 48 שעות להפסקת השימוש במלה סביונים, "אם לא כן נאלץ לפנות לערכאות המשפטיות לשם מיצוי זכויותינו על פי דין", נכתב.



בתגובה אמר ז'אן, שדאג לכיסוי שלט שיווק הפרויקט: "אפריקה ישראל מבקשים שנוריד את השם, אז נוריד. זה פרויקט טוב והוא יימכר עם המלה סביונים או בלעדיה".



ברחוב סוקולוב ברמת השרון נבנה כיום פרויקט של האחים צחי ועידו חג'ג' תחת השם סביוני רמת השרון. בדיקת themarker מעלה כי השימוש בשם המסחרי קיבל את אישורה של אפריקה ישראל, שכן הוא חלק מפרויקט שהיה במקור של אפריקה ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully