וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל משיקה גירסה חדשה של MacBook - המחשב הנייד המהיר מעולם שייצרה החברה

סוכנויות הידיעות

8.6.2009 / 20:35

הערכות כי החברה תשיק גם מכשיר iPhone חדש; שמועות שהמנכ"ל סטיב ג'ובס ינאם אף הוא היום למרות חופשת המחלה



חברת הטכנולוגיה האמריקאית אפל השיקה היום גירסה חדשה של מחשב macbook pro אותה הגדיר סגן הנשיא החברה בתור המחשב הנייד המהיר ביותר שייצרה אפל מעולם. הגירסה החדשה עם מסך של 15 אינץ' כולל מעבדים מהירים יותר וסוללה עם אורך חיים ממושך יותר. הגירסה החדשה גם ידידותית יותר לסביבה. המחיר ההתחלתי של המחשב בארה"ב - 1,700 דולר.



סגן נשיא לשיווק של אפל, פיל שילר, הציג את הגירסה החדשה במסגרת הנאום הראשי בכנס הטכנולוגיה השנתי שלה בסן פרנסיסקו - worldwide developers conference - בו נוהגת החברה באופן מסורתי לחשוף מוצרים חדשים.



הכנס, אשר נערך מול קהל המונה 5,200 בני אדם, מתקיים על רקע הערכות כי אפל מתכוונת להשיק היום גם גירסה חדשה של מכשיר הטלפון הסלולרי iphone, כמו גם שמועות אודות הופעה של מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, אשר יצא בתחילת השנה לחופשה בת 6 חודשים עקב בעיות בריאות.



מכשיר iphone חדש יידרש להתמודד מול מתחרה חדש - פרה (pre), הטלפון החדש מבית פאלם - שהושק ביום שישי, ואשר מוצב כמתחרה ל-iphone. הפרה משווק בארה"ב במחיר של 199 דולר והתחייבות של שנתיים לרשת של חברת הסלולר ספרינט. מערכת ההפעלה של הפרה מסוגלת, בין היתר, לשלב יומנים, רשימות קשר והודעות מחשבונות נפרדים. למכשיר מסך מגע ואפשרות לעבור מיישום ליישום מבלי לסגור את הקודם.



בימים האחרונים התרוצצו שמועות לפיהן המנכ"ל ג'ובס צפוי לנאום בכנס של אפל, אם כי שמו לא צוין כנואם בכנס. ג'ובס, צפוי לשוב לניהול החברה החודש, עם תום חופשת המחלה שאליה יצא בינואר, דיווח בשבוע שעבר העיתון "וול סטריט ג'ורנל", מפי מקורבים.



בנוסף למכשירי הסלולר iphone, מייצרת אפל גם את נגן המדיה הפופולרי אייפוד (ipod) ומחשבי מקינטוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully