וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוטק: רמת התמיכה המשמעותית לנפט תעמוד על 64.25 דולר לחבית; האוסילטורים נמצאים עמוק בקניות יתר

TheMarker

9.6.2009 / 12:30

לפי האנליסטים, במידה ונראה חולשה משמעותית של הדולר בעולם, אנו עשויים לראות את מחיר הנפט מזנק מעל הרמות של 75 דולר לחבית



החוזה העתידי על הנפט נסחר ביציבות ביום שני, כשרמת ה-70 דולר לחבית עדיין לא נפרצה בצורה מהותית. מבחינה טכנית ניתן לראות כי האוסילטורים נמצאים עמוק בקניות יתר. רמת התמיכה המשמעותית תעמוד על 64.25 דולר לחבית.



המגמה הכללית מחודש מאי הינה שורית, ובמידה ונראה חולשה משמעותית של הדולר בעולם כנגד נתונים מעודדים מהכלכלה האמריקאית, אנו עשויים לראות את מחיר הנפט מזנק מעל הרמות של 75 דולר לחבית. החוזה העתידי על הנפט סגר את המסחר ביום שני סביב הרמות של 68.75 דולר לחבית.



החוזה העתידי על הזהב ממשיך לאבד גובה זה יומיים ברציפות, לאחר ירידה של 2.5% ביום שישי. יום המסחר הראשון של השבוע לא היטיב עם המתכת היקרה, שהפחיתה מערכה כ-3.5 דולר. ההתרוממות החדה של הדולר זה היום שני ברציפות, על רקע הסימנים להתאוששות כלכלית, הפחיתה את הביקושים לזהב. החוזה העתידי על הזהב סגר את המסחר סביב הרמות של 952.9 דולר לאונקיה.



המשקיעים היום יתמקדו במספר נתונים חשובים מהזירה הגלובלית: בשעה 6:00 (gmt) בגרמניה יתפרסם מאזן הסחר; בשעה 9:30 (gmt) סגן נגיד ה-boe ינאם בלונדון; בשעה 10:00 (gmt) בגרמניה יתפרסמו נתוני התפוקה התעשייתית ולבסוף רוב תשומת הלב תהיה לנאומו של שר האוצר האמריקאי, בשעה 14:30 (gmt).



השקל סוגר בעלייה של 1.3% אל מול הדולר, כאשר חוזקו של המטבע האמריקאי בזירה הגלובלית ניכרת גם בישראל. בנק ישראל עדיין מחויב לפעול בכלים נוספים על פני מדיניות של הפחתת ריבית כדי לתמוך בכלכלה המקומית, באמצעות קניית אג"ח ומט"ח. זאת, על פי מסקנות הפגישה ביום שני האחרון.



נזכיר, כי הריבית לטווח קצר בישראל הינה 0.5%, והתחזית לצמיחה ב-2009 עומדת על 1.5%, כאשר ב-2010 התחזית קודרת יותר ועומדת על 1.0% בלבד. טווח המסחר עשוי לנוע בין הרמות של 4.05-3.87 בטווח הקצר.



את הסקירה כתב רודיאן רחנייב, אנליסט בפינוטק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully