וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוריאל לין מנסה להפחיד את ראשי הרשויות המקומיות: החקיקה החדשה תשלח אתכם לכלא בעקבות הלנת שכר

חיים ביאור

9.6.2009 / 13:58

לין מנהל קמפיין נגד ההסכמות בין האוצר להסתדרות בעניין זכויות עובדים



"עשרות ראשי ערים ומועצות מקומיות צפויים לעמוד לדין ולהישלח לחצי שנת מאסר בעקבות תיקוני החקיקה שיזמה ההסתדרות בהסכמת התאחדות התעשיינים והממשלה". כך טוען נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין.



במכתב ששלח ל-50 ראשי רשויות מקומיות ברחבי הארץ הוא אומר שעסקת החבילה ותיקוני החקיקה יאפשרו להעמיד לדין ראשי רשויות מקומיות שנאלצו לעכב את שכר עובדיהם לחודש מסויים, ובעקבות זאת הם "צפויים להישלח לכלא".



לטענתו, בשנים האחרונות ברשויות מקומיות לא מעטות שכר העובדים מעוכב, חלקו או כולו, בשל בעיות תקציביות "ואין הצדקה להעמיד לדין פלילי את ראשי הרשויות המקומיות בשל כך, כפי שנקבע בתיקוני החקיקה שהוסכמו עם ההסתדרות".



לין טוען שראש הממשלה ושר האוצר "הוטעו על ידי ההסתדרות, שניצלה את לחץ הזמנים שבו היה נתון ראש הממשלה בנימין נתניהו בשל ההכרח לצאת לפגישה עם נשיא ארה"ב". לדבריו, "ההסתדרות הגניבה לממשלה סדרת חוקי עבודה שתפגע קשה במשק הישראלי, ביניהם מתן אפשרות לנציג הסתדרות העובדים להיכנס לכל מפעל, לארגן את העובדים ולכפות על המעסיק לנהל מו"מ עם הוועד החדש שיקום במפעל". לין גם התריע כי העברת חלקים גדולים מדיני העבודה, שהם בעלי אופי אזרחי, לתחום המשפט הפלילי, תפגע קשות במעסיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully