וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת רבוע כחול תעסיק את בתו של דודי וייסמן בשכר של 10,000 שקל לחודש

יורם גביזון

9.6.2009 / 16:02

וייסמן, שהיא בוגרת תואר ראשון של הפקולטה להנדסה וניהול בטכניון, תועסק כמהנדסת תהליך בתוקף



חברת שבשליטת קבוצת אלון מזמנת אסיפה של בעלי המניות ל-9 ביולי שתדון בין היתר בהעסקתה של מורן וייסמן, ביתו של דוד וייסמן היו"ר הפעיל של רבוע כחול ישראל בחברת בי גרופ שבבעלות החברה.



וייסמן, שהיא בוגרת תואר ראשון של הפקולטה להנדסה וניהול בטכניון, תועסק כמהנדסת תהליך בתוקף ממחצית ינואר 2009.



רבוע כחול תביא לאישור בעלי המניות הצעה לשלם למורן וייסמן שכר חודשי של 10,000 שקל וכן הפרשה של 5% משכרה של מורן וייסמן לקרן השתלמות, 8.3% לקופת פיצויים ו-1% כביטוח נכות. בי גרופ תישא גם בעלות החזקת טלפון סלולרי, וכן החזקת רכב בעלות של עד 600 שקל לחודש והוצאות דלק.



בי גרופ - קמעונאית שמתמחה בצעצועים, כלי בית, מתנות, טקסטיל ומוצרים לתינוקות - תורשה לחלופין להעמיד לרשותה של וייסמן רכב כפי שמקבלים עובדים בדרגתה.



רבוע כחול מעריכה את העלות הכוללת של העסקת מורן וייסמן ב-12,250 שקל לחודש. בי גרופ תוכל לתת לוייסמן מענקים על בסיס ביצועים כנהוג בקבוצה וכן להעלות את שכרה בשיעור של עד 20% לשנה. החברה תוכל להעלות את שכרה של וייסמן עד לגובה של 25 אלף שקל לחודש מבלי לבקש את אישור ועדת הביקורת, מועצת המנהלים ואסיפה כללית של בעלי המניות.



ההצעה תאושר בכפוף לתמיכת רוב בעלי המניות ובעלי יפוי כוח, ובכפוף לכך שהרוב התומך יכלול לפחות שליש מהמצביעים באסיפה שאינם בעלי עניין אישי באישורה, וכן שבין המתנגדים להצעה לא יהיו יותר מ-1% מבעלי המניות המצביעים שאינם בעלי עניין אישי בהצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully